حضور مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم در نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی و اشتغال‌زایی دانشگاه علمی کاربردی

۲۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۱ کد : ۵۸۲۳۳ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۵۷
استاندار قم از غرفه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم در نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی و اشتغالزایی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی بازدید کرد.
حضور مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم در نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی و اشتغال‌زایی دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم سیدمحمد شاه چراغی با حضور در نمایشگاه دستاورهای علمی و کارآفرینی دانشجویان در بخش های پوشاک ایرانی اسلامی، کشاورزی، فرهنگ و هنر، صنایع و فناوری های پیشرفته همچون اختراعات، ابتکارات، راه اندازی شرکت های تولیدی و تجاری توسط دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه بازدید نمود.

شاهچراغی همچنین با حضور در دانشگاه جامع علمی کاربردی قم در جلسه هم اندیشی با روسای مراکز علمی کاربردی استان قم به لزوم توجه دانشگاه ها به اشتغال دانش آموختگان و مهارت آموزی های کاربردی و مورد نیاز استان قم تاکید کرد.

وی در سخنانی با مثبت خواندن تلاش مراکز آموزش علمی کاربردی جهت تضمین اشتغال دانشجویان بیان داشت: ارتباط دانشگاه با صنعت برای تربیت نیروی ماهر و توانمند می تواند موجب رشد تولید و کمک به تولید کنندگان کشور شود.

در حاشیه این بازدید از تصویب مجوز نخستین مرکز دانشگاهی تخصصی تولید لوازم خانگی در استان قم با عنوان مرکز علمی کاربردی پاکشوما رونمایی شد.
 

کلید واژه ها: علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دانشگاه علمی کاربردی واحد استان قم نمایشگاه


نظر شما :