حضور کارآفرینان شهرستان کهک در مسیر موفقیت

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۵ کد : ۵۷۸۴۶ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۵۳۴
اولین همایش کسب و کار های خانگی و کارگاهی با عنوان "درمسیر موفقیت" با حضور کارآفرینان شهرستان کهک به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان جهاد دانشگاهی قم و با همکاری فرمانداری کهک و مشارکت کمیته امداد شهرستان قم، سازمان بهزیستی شهرستان قم، بسیج سازندگی شهرستان قم، جهادکشاورزی شهرستان و شورای شهرستان کهک برگزار شد.
حضور کارآفرینان شهرستان کهک در مسیر موفقیت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این همایش علیرضا گلچین پور فرماندار کهک و محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم و جمعی از مدیران ومعاونین شهرستان کهک و جهاد دانشگاهی حضور داشتند.

این همایش با شرکت بالغ بر 100 نفر از متقاضیان کسب وکار و واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان کهک روز سه شنبه مورخ 9 خردادماه در سالن همایش امام علی(ع) فرمانداری شهرستان کهک برگزار شد.

در ابتدای این همایش علیرضا گلچین پور فرماندار کهک در خصوص اهمیت کسب وکارهای خرد و خانگی و نیز برنامه ریزی‌های انجام گرفته در خصوص اشتغال‌زایی جوانان و خانوارهای شهرستان کهک به ایراد سخت پرداخت و گزارشی از اقدامات انجام شده به شهروندان ارائه نمود.

یاسر شریفی مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان "ستفا" شعبه قم نیز در ادامه توضیحاتی در خصوص برنامه ریزی انجام شده جهت همکاری های جهاد دانشکاهی قم و فرمانداری کهک در حوزه اشتغال و نیز خدمات مرکز مشاوره کسب وکار این نهاد به کسب وکارهای شهرستان کهک ارائه کرد

در ادامه این همایش الهه زاهدی یکی از کارآفرینان برتر استان قم در حوزه پوشاک در خصوص سرگذشت کسب وکار و نیز چالش ها و نیز پشرفت های انجام شده در کسب و کارش را از صفر تا صد بیان کرد  و تجارب خود را در سال های قبل رای برای شرکت کنندگان به اشتراک گذاشت.

در ادامه، محمد صابری به عنوان کارشناس همایش در خصوص تکنیک های فروش و نحوه ایجاد بازار و کانال توزیع فروش و برندسازی محصولات آموزش های لازم را به شرکت کنندگان ارائه نمودند.

در پایان این همایش از نمایشگاه توانمندی های شهرستان کهک توسط شرکت کنندگان بازدید به عمل آمد و نیز از شرکت کنندگانی که تمایل  به انجام مشاوره های شغلی  و خدمات کسب وکار در مرکز مشاوره کسب وکار جهاددانشگاهی داشتند ثبت نام به عمل آمد.

کلید واژه ها: فرمانداری کهک طرح توانمندسازی خانوارها


نظر شما :