بازدید معاون شرکت زرفام‌کیش از طرح توانمندسازی خانوار در قم

۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۵ کد : ۵۶۰۵۹ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۶۹۵
معاون برنامه ریزی و اشتغال شرکت زرفام کیش (بنیاد علوی) از پیشرفت طرح توانمندسازی خانوار بازدید کرد.
بازدید معاون شرکت زرفام‌کیش از طرح توانمندسازی خانوار در قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، معاون برنامه ریزی و اشتغال شرکت زرفام کیش(بنیاد علوی) از فعالیت ها و اقدامت صورت گرفته و پیشرفت فیزیکی طرح توانمندسازی خانوار بازدید نمودند و با مجریان این طرح در استان قم گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیرکل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی نیز حضور داشت و از نزدیک از وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه بازدید نمود.

سیروس دشتی در ابتدای این دیدار گزارشی اجمالی از وضعیت اجرای پروژه و فرآیندهای پیشرفت آن در استان قم ارائه کرد.

در ادامه علی حسینی سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه گزارشی از وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح داد و موانع و چالش های موجود اجرایی را بیان کرد.

سپس یاسر شریفی مدیر شعبه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان جهاد دانشگاهی واحد استان قم و دبیر اجرایی طرح نیز گزارش تکمیلی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته و نیز گزارش آماری از اشتغال ایجاد شده در طرح و نیز وضعیت پیشرفت فیزیکی و مالی و وضعیت بازار فروش پیشران ها طرح ارائه داد.

آقای عفتی معاون اشتغال و برنامه ریزی شرکت زرفام کیش (بنیادعلوی) نیز در پایان ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام شده در طرح، ابراز رضایت خود را از پیشرفت طرح اعلام داشتند و گفتند: از ارتباط و همکاری با جهاددانشگاهی به ویژه در اجرای طرح توانمندسازی خانوار در استان قم بسیار خرسندیم. باتوجه به عملکرد مناسب جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال امیدواریم بتوانیم در استان قم برای سال جاری پس از پایان موفق این طرح بتوانیم یک مگاپروژه در استان قم داشته باشیم.

در پایان بازدیدی از کارگاه های تولیدی پیشران های اقتصادی طرح در استان قم انجام گرفت و در خلال بازدید نقطه نظرات و پیشنهادات پیشران ها به مدیر پروژه منتقل شد.

شایان ذکر طرح توانمندسازی خانوار مبتنی بر توسعه کسب‌وکارهای خرد و خانگی در استان قم به کارفرمایی شرکت زرفام کیش توسط جهاد دانشگاهی استان قم به صورت پایلوت در حال اجرا می‌باشد.

کلید واژه ها: طرح توانمندسازی خانوارها


نظر شما :