مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی آماده ارائه خدمت و کسب و کارهای نوپا است

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۲ کد : ۵۵۲۹۷ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۸۲۸
مدیر مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم گفت: رویکرد این مرکز به صورت تخصصی فعالیت در حوزه توسعه بازار، تأمین مالی و شبکه سازی و نوآوری در کسب وکارها است.
مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی آماده ارائه خدمت و کسب و کارهای نوپا است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم یاسر شریفی در گفتگو با خبرنگاران گفت: مرکز مشاوره شغلی جهاددانشگاهی از خردادماه سال 1400 تاسیس شد ودر حال حاضر در زمینه‌های مختلف مشغول به خدمات در حوزه اشتغال می باشد.

شریفی افزود: این مرکز در حال حاضر مشغول انجام چندین پروژه ملی و استانی از جمله طرح توانمندسازی خانوار مبتنی بر توسعه کسب وکارهای خرد و خانگی، طرح الگوی نوین مشاغل خانگی، طرح پایش و نظارت اشتغال استان قم، طرح های هدایت شغلی مددجویان کمیته امداد قم می باشد.

مدیر مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم اضافه کرد: این مرکز آماده ارائه خدمات: ثبت شرکت، ثبت برند، طراحی سایت های فروشگاهی، تولید محتوای کسب و کار و اخذ پروانه شغلی و نیز ارائه مشاوره‌های تخصصی و عمومی به علاقمندان و متقاضیان، ارائه آموزش های تخصصی حوزه کارآفرینی، ارائه خدمات طرح های توجیهی و امکان سنجی بازار، طراحی و تدوین و اجرای پروژه های هدایت شغلی، برگزاری تورهای شغلی و  معرفی فرصت های شغلی و استارتاپ‌ها به فعالین حوزه کسب وکار است.

شریفی در پایان گفت: در همین راستا این مرکز این آمادگی را دارد تا با استفاده از تجارب کسب شده در حوزه اشتغال و کارآفرینی و منابع انسانی با انگیزه، جوان و متخصص و متعهد و نیز با استفاده از اساتید و مشاورین و منتورهای توانمند در استان قم علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار بتواند خدمات خوبی به علاقمندان و شرکت ها و کسب وکارها و سازمان ها و دستگاه های متولی اشتغال در استان در قالب همکاری های مشترک ارائه نماید.

کلید واژه ها: مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی یاسر شریفی عکس یاسر شریفی


نظر شما :