حجت الاسلام عباس کمساری:

رسالت امروز ما معرفی اندیشه‌های امام خمینی(ره) به نسل جوان و نوجوان است

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۳ کد : ۵۴۹۹۱ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۱۲
رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: امروز ما وظیفه داریم امام خمینی(ره) را به نسل جوان و دانشگاهی معرفی کنیم.
رسالت امروز ما معرفی اندیشه‌های امام خمینی(ره) به نسل جوان و نوجوان است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، حجت الاسلام والمسلمین کمساری رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در جلسه عقد تفاهم‌نامه همکاری با مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم، جایگاه جهاد دانشگاهی در کشور را مدنظر قرار داد و افزود: در سال‌های گذشته حضور جهاد دانشگاهی یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی به حوزه‌های مختلف ورود پیدا کرده است، مطرح کرد: این نهاد توانسته است در حوزه‌های فنی و علمی عملکرد موفقی داشته و اثرات مثبتی را خلق کند.

رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک تجربه بسیار موفق است، عنوان کرد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ارتباط با جامعه جوان را سرلوحه خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه نسل جدید امام خمینی(ره) را ندیده و به درستی نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: امروز ما وظیفه داریم امام خمینی(ره) را به نسل جوان و دانشگاهی معرفی کنیم.

کمساری با بیان اینکه افراد بسیاری در تلاش هستند این هدف محقق نشود، تصریح کرد: این افراد می‌دانند که اگر نسل جوان با اندیشه‌های امام خمینی(ره) آشنا شوند، دیگر نمی‌توانند فتنه‌های مختلف را برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه باید امام خمینی(ره) را بدون تحریف به مردم معرفی کنیم، یادآور شد: متاسفانه برخی از سیاسیون به دلیل توجیه عملکرد خود، امام خمینی(ره) را با تحریف معرفی کرده‌اند.

 

کلید واژه ها: مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تفاهم نامه


نظر شما :