دبیر طرح توانمندسازی خانوار در استان قم:

حضور فعال بانوان کارآفرین طرح توانمندسازی خانوارها در نمایشگاه بهاره استان قم

۱۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۹ کد : ۵۴۹۴۰ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۶۰۲
مدیر سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی استان قم گفت: همزمان با میلاد حضرت مهدی موعود(عج)، نمایشگاه بهاره بانوان استان قم در محل نمایشگاه دائمی افتتاح شد.
حضور فعال بانوان کارآفرین طرح توانمندسازی خانوارها در نمایشگاه بهاره استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قم، یاسر شریفی دبیر طرح توانمندسازی خانوار در استان قم و مدیر سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی استان قم ضمن اعلام خبر فوق، اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور فعالان اقتصادی و کارآفرینی در حوزه‌های تولید پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و شیرینی و آجیل از تاریخ 16 اسفند افتتاح گردیده است.

وی ادامه داد: در طرح توانمندسازی خانوارها مبتنی بر توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی استان قم، 20 پیشران اقتصادی مشارکت دارند که از این تعداد 8 بانوی فعال اقتصادی به عنوان پیشرانان این طرح، در نمایشگاه بهاره بانوان استان قم حضور دارند.

دبیر طرح توانمندسازی خانوار استان قم با اشاره به اینکه بانوان پیشران اقتصادی طرح توانمندسازی خانوارها مبتنی بر توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی در نمایشگاه بهاره بانوان حضور دارند، مطرح کرد: عمده فعالیت این بانوان در زمینه‌های، صنایع دستی، پوشاک و مواد غذایی است.

وی با بیان اینکه طرح توانمندسازی خانوارها مبتنی بر توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی برای نخستین بار در استان قم اجرا می‌شود، عنوان کرد: این طرح به کارفرمایی شرکت بازرگانی توسعه تجارت زرفام کیش وابسته به بنیاد علوی جهاد دانشگاهی واگذار شده است و در استان قم به صورت پایلوت درحال انجام است.

شریفی درپایان خاطرنشان کرد: در این طرح برای 20 پیشران اقتصادی، شبکه شغلی ایجاد شده و برای 200 نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌گردد.

 

کلید واژه ها: یاسر شریفی جهاددانشگاهی اشتغال خرد نمایشگاه بهاره اشتغال زایی بانوان کارآفرین


نظر شما :