تورنمایشگاهی بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی کفش -صندل و صنایع وابسته استان قم برگزار شد

۰۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰ کد : ۵۳۱۸۱ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۶۸۲
تور نمایشگاهی بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی کفش ،صندل و صنایع وابسته با حضور جمعی از متقاضیان و پیشرانان "طرح توانمندسازی خانوار مبتنی برتوسعه کسب و کارهای خانگی" روز جمعه مورخ ۷ بهمن ماه برگزار شد.
تورنمایشگاهی بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی کفش -صندل و صنایع وابسته استان قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم این تور بازدید به همت مرکز نوآوری و مشاوره این واحد و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و دبیرخانه طرح توانمندسازی خانوار برگزار شد  و مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید، پیشرانان و متقاضیان طرح توانمندسازی خانوار از نزدیک با نحوه برگزاری نمایشگاه، نحوه غرفه سازی، چیدمان محصولات و مهارت های ارتباطی و نحوه بازاریابی و فروش محصولات و عقد قراردادهای تجاری و فروش آشنا شدند.

شایان ذکر است در این نمایشگاه حمید عباسی مدیر شبکه شغلی کفش چرم دست دوز که از واحدهای تولیدی موفق استان قم محسوب می شود و  با برند ننه خانم توسط دبیرخانه طرح در این نمایشگاه حضور داشته و محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه داشت و موفق به اخذ قراردادهای تجاری و فروش قابل توجهی با فروشندگان کلان در شهرهای مختلف شد.

  قابل ذکر است طرح توانمندسازی خانوار مبتنی بر توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی به کارفرمایی بنیاد علوی (شرکت زرفام کیش) و توسط جهاد دانشگاهی استان قم در حال اجرا می باشد.


نظر شما :