مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری استانداری قم مطرح کرد؛

پژوهش‌های جهاد دانشگاهی به سمت فناوری‌های نوین است

۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۰ کد : ۵۱۴۵۱ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۱۶
مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری استانداری قم گفت: غرفه جهاد دانشگاهی با توجه به سابقه دیرینه این نهاد در حوزه علم و فناوری نشان‌دهنده این است که رویکردها به سمت فناوری‌های نوین و محصولات و خدمات مورد نیاز مردم و جامعه سوق پیدا کرده است.
پژوهش‌های جهاد دانشگاهی به سمت فناوری‌های نوین است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم ابوالفضل شهیدی مهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم برپا شده است اظهار کرد: خوشبختانه امسال این پژوهش‌ها از نظر کمی و کیفی تغییرات محسوسی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تمام ایده‌ها، نظرات و مقالات حوزه‌های علمی به محصولات و خدمات کاربردی تبدیل شده است، مطرح کرد: این موضوع نشان‌دهنده رشد روزافزون صنایع قم و واحدهای دانش پژوهی و فناوری است.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری استانداری قم با بیان اینکه این پژوهش‌ها در راستای کاهش مشکلات مردم است، عنوان کرد: همچنین دستاوردهای پژوهشی موجب می‌شود ارائه خدمات و محصولات کاربردی به مردم نیز افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این پژوهش‌ها ظرفیت‌های نهفته‌ استان هستند، خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های این چنینی موجب می‌شود تا تمام اقشار مردم بدانند در لایه‌های پنهان جامعه چه تحقیقاتی درحال انجام است.

شهیدی‌مهر در پایان تصریح کرد: غرفه جهاد دانشگاهی با توجه به سابقه دیرینه این نهاد در حوزه علم و فناوری نشان‌دهنده این است که رویکردها به سمت فناوری‌های نوین و محصولات و خدمات مورد نیاز مردم و جامعه سوق پیدا کرده است.

کلید واژه ها: نمایشگاه نمایشگاه 1401 هفته پژوهش دفتر سرمایه‌گذاری استانداری قم


نظر شما :