رئیس جهاد دانشگاهی کشور در دیدار استاندار قم:

آمادگی جهاد دانشگاهی برای انجام طرح‌ها و پروژه‌های استان قم/تمام‌قد پای طرح‌های استان قم می‌ایستیم

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۱:۵۷ کد : ۴۸۸۴۷ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۶۷
روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رئیس جهاد دانشگاهی کشور امروز در دیدار با استاندار قم اظهار داشت: مهم‌ترین پشتوانه جهاد دانشگاهی بیانات مقام معظم رهبری است، به‌گونه‌ای که توصیه‌ها و بیانات ایشان درباره جهاد دانشگاهی از سال ۶۹ تا ۹۹ حدود ۷۰ صفحه است و همین نکات به‌عنوان نقشه راه جهاد بوده و این بسیار ارزشمند است که جهاد دانشگاهی همیشه موردحمایت مقام معظم رهبری بوده است.
آمادگی جهاد دانشگاهی برای انجام طرح‌ها و پروژه‌های استان قم/تمام‌قد پای طرح‌های استان قم می‌ایستیم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر دهقانی فیروز آبادی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در ۵ حوزه فعالیت کرده داشته که اولین بخش، حوزه فرهنگی بوده که از دیرباز در این حوزه فعالیت داشته است افزود: حوزه بعدی فعالیت جهاد دانشگاهی، حوزه بهداشت و درمان بوده که در این حوزه جهاد دانشگاهی دارای دستاوردهای بزرگی است که نمونه بارز آن موسسه رویان بوده که با نگاه ویژه مقام معظم رهبری این موفقیت‌ها را به دست آورده است.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: حوزه بعدی فعالیت جهاد دانشگاهی، حوزه کشاورزی و امنیت غذایی است که کارهای بسیار بزرگی از بحث اصلاح نژاد دام و تولید بذرهای کشاورزی را انجام داده است و در حوزه صنعتی نیز کارهای بسیار عظیمی در بحث نفت، معدن و کارخانجات صورت گرفته است.

وی بخش آخر فعالیت جهاد دانشگاهی را حوزه علوم انسانی برشمرد و یادآور شد: جهاد دانشگاهی در بحث تولید محتوا بسیار خوب عمل کرده است اما بازتابی در بین مردم نداشته است که می‌بایست این ظرفیت عظیم در بین مردم تبیین شود.

دهقانی فیروزآبادی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی است و در انجام مسئولیت‌ها توجه زیادی به منافع مالی ندارد و اصولاً فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد د که بر زمین‌مانده است که در بعضی مواقع حتی زیان‌ده نیز بوده است.

وی سخنان مقام معظم رهبری درباره ورود جهاد دانشگاهی به عرصه کارهای بزرگ را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: از این‌ رو جهاد دانشگاهی آمادگی دارد در پروژه‌های بزرگ استان قم مشارکت و سرمایه‌گذاری کند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به جایگاه شهر قم عنوان کرد: شهر قم را شهر ویژه و شاخص می‌دانیم، چراکه این شهر قطب فرهنگ علوم دینی و علوم انسانی کشور است و این استان در این عرصه در کشور بی‌نظیر است.

وی با تأکید بر اینکه از همین راستا جهاد دانشگاهی آمادگی انجام کارهای بزرگ استان قم را دارد اضافه کرد: جهاد دانشگاهی آمادگی دارد تمام مراحل انجام کار و ضمانت آن را به عهده بگیرد و حتی برای انجام آن کار سرمایه‌گذاری نیز انجام دهد و ما تمام‌قد پای‌کار هستیم مخصوصاً در استان قم که دارای ویژگی‌های خاصی است.

کلید واژه ها: رئیس جهاد دانشگاهی دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی استاندار قم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم دکتر دهقانی فیروزآبادی


نظر شما :