جهاد دانشگاهی دبیر گروه کاری فناوری و نوآوری استان قم شد

۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۱ کد : ۴۸۲۸۴ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۰۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم بر اساس مصوبه شماره ۲ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در تاریخ ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ مبنی بر تغییرات در ساختار گروه های کاری ذیل کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان قم، رئیس پارک علم و فناوری استان قم را به عنوان رئیس گروه کاری فناوری و نوآوری و رئیس جهاد دانشگاهی استان را به عنوان دبیر این گروه کاری تعیین کرد.
جهاد دانشگاهی دبیر گروه کاری فناوری و نوآوری استان قم شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، حسن نادری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر کارگروه آموزش، پژوهش فناوری و نوآوری در ادامه بر رعایت بندهای (الف - ب - ث - ج - ذ - ژ) ماده 12 آیین نامه اجرایی شورای برنامه ریزی و توسعه استان و ارتباط مستمر با دبیرخانه کارگروه آموزش، پژوهش فناوری و نوآوری، تشکیل مستمر جلسات گروه کاری مزبور و تنظیم و ارسال صورتجلسات آن به دبیرخانه کارگروه تاکید کرد.

بر این اساس وظایف گروه کاری فناوری و نوآوری به شرح زیر است:
الف) تسهیل اجرای تصمیمات شوراهای عالی مرتبط از جمله شورای عالی آموزش و پرورش، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی.
ب) هماهنگی و ایجاد ارتباط بین دستگاه ها و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی با مراکز تولیدی و صنعتی و بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های تخصصی آن ها برای توسعه و ارتقای کیفی تولیدات داخلی.
ث) تمهید برنامه هایی برای حمایت از تولید علم و فناوری و عرضه نوآوری در استان.
ذ) تمهید برنامه هایی برای حمایت از تجاری سازی ایده ها، نوآوری ها، اکتشافات و اختراعات.
ژ) بررسی و ارائه راهکارهای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در امور مربوط.
 

کلید واژه ها: گروه کاری فناوری و نوآوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی


نظر شما :