با امضا تفاهم‌نامه همکاری با شرکت رسا داده کاوان تانیان صورت می‌گیرد؛

تلاش مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در توسعه فعالیت‌های مهارتی در زمینه فناوری اطلاعات

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۸ کد : ۴۷۷۵۲ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۸۴
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم و شرکت رساداده کاوان تانیان در راستای توسعه فعالیت‌های علمی، آموزشی و مهارتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تلاش مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در توسعه فعالیت‌های مهارتی در زمینه فناوری اطلاعات

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز آموزش علمی کاربردی این واحد و شرکت رساداده تانیان به منظور به منظور توسعه آموزش‌های مهارتی و در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر و تکنسین فناوری‌های متناسب با بازار کار در استان قم منعقد شد.

فراهم آوردن بستری برای برطرف کردن نیازها و اولویت‌های آموزشی متقابل و ارتقاء علمی و مهارتی استان قم در حوزه فناوری اطلاعات از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

در این تفاهم‌نامه که به امضا محمد رستمی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم و مسعود جباری رئیس هیئت‌مدیره شرکت رساداده کاوان تانیان رسید بر همکاری فی‌مابین در توسعه مفاهیمی چون توسعه فناوری اطلاعات، شهر هوشمند، کاربرد فناوری اطلاعات، کارآفرینی، فن آفرینی، خوداشتغالی و کسب‌وکار در حوزه فناوری آی تی در بین دانشجویان، فعالان و علاقه‌مندان تأکید شده است.

همکاری در راستای هدایت تحصیلی دانشجویان علاقه‌مند به فناوری اطلاعات به سمت دوره‌های عمومی و تخصصی مرتبط، همکاری در شناسایی ظرفیت‌های استان قم در حوزه رشته‌های مهارتی جهت انسجام و حفظ پیوستگی رشته‌های دانشگاهی و همکاری در برگزاری و فرهنگ‌سازی رویدادهای نوآوری و شتاب دهی مرتبط با فعالیت طرفین نیز از جمله اهداف همکاری بین این دو مرکز علمی است.

کلید واژه ها: علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم تفاهم نامه


نظر شما :