جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی استان قم تجلیل شدند

۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۳ کد : ۴۷۶۷۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۳۲
در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و تجلیل از جهادگران نمونه استان قم برگزار شد آقایان محمد رستمی، حامد حرم پناهی و خانم ها هدی فضائلی، لیلا احمدی و محبوبه حیدری به عنوان جهادگر نمونه معرفی شدند.
جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی استان قم تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری رئیس این واحد در این مراسم گفت: جهادگرانی که در این نوبت به عنوان جهادگران نمونه معرفی شدند از هر لحاظ نمونه هستند و امیدوارم در تمام مراحل زندگی شان همینطور موفق باشند.

وی تاکید کرد: نحوه معرفی جهادگران نمونه باید تغییراتی داشته باشد تا ایجاد انگیزه کند و شاهد حداکثر تاثیر آن باشیم بطوری که بیش از 70% همکاران بر انتخاب جهادگران نمونه صحه بگذارند.

حیدری تصریح کرد: تلاش برای جهادگر نمونه شدن بد نیست، بلکه رقابت سالم بسیار خوب است. این رقابت باید طوری باشد که شامل زیرآب زدن و از میدان خارج کردن دیگران نشود، همانطور که ورزشکاران با مرام پهلوانی در رقابت با یکدیگر فقط تلاش خودشان را افزایش می‌دهند و با تکیه بر قدرت درونی خودشان و توکل برخدا پیروز می‌شوند و اقدامی برای حذف رقیب خود قبل از مسابقه انجام نمی‌دهند.

وی گفت: استنباط من این است که هر سال در انتخاب جهادگر نمونه و یا به تعریفی در ایجاد شناساندن ملاک‌های انتخاب جهادگر نمونه و به تبع پذیرش انتخاب‌های صورت گرفته از سوی سایر اعضای واحد موفق تر عمل کرده‌ایم و در این زمینه پیشرفت داشته‌ایم.

وی افزود: فکر میکنم با فعالیت هایی که تک تک برگزیدگان امسال در واحد داشته‌اند همه این انتخاب را حق ایشان می‌دانند و کسی به انتخاب امسال اعتراض ندارد، هرچند هرکسی دوست دارد خودش نمونه باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم ادامه داد: این کلمات نمونه و برگزیده مَجاز است و همه می‌دانند که من همه جا سرم را بالا میگیرم و می‌گویم که در واحد قم کسی را نداریم که مازاد یا سربار مجموعه باشد. اعضای جهاد دانشگاهی استان قم در هر نقشی کار خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند و زحمت می‌کشند. شکر خدا در قم از این یک دست بودن و بی حاشیه بودن همکاران لذت می‌بریم، اگر کاری باشد همه دست به دست هم می‌دهیم و کار را پیش می‌بریم. من با بسیاری از واحد‌های سازمانی جهاد دانشگاهی آشنا هستم و در دستگاه‌های دیگر نیز تجربه فعالیت دارم و با توجه به این شناخت و تجربه فکر میکنم جهاد دانشگاهی استان قم بی مشکل ترین واحد سازمانی از نظر پرسنل در مجموعه جهاد دانشگاهی است.

دکتر محمد حیدری بیان کرد: افرادی هم که امروز به عنوان جهادگر نمونه معرفی شدند نمونه‌ای از همین جمع بانشاط هستند و به هر حال با امتیاز بندی و ارزشیابی‌های انجام شده این افتخار را پیدا کردیم که امروز در خدمت این عزیزان باشیم.

وی گفت: در سه سال گذشته هر سال یکی از اعضای جهاد دانشگاهی استان قم به عنوان جهادگر نمونه کشوری معرفی شده‌است و این اتفاق در چندین سال گذشته برای هیچ یک از واحد‌های سازمانی جهاد دانشگاهی رخ نداده‌است.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر و حضور اعضای واحد در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی مهم است. بسیاری از تصمیمات موثر مدیران دفتر مرکزی با شناختی که از اعضای فعال جهاد دانشگاهی دارند گرفته می‌شود.

 


مشاهده گالری تصاویر

کلید واژه ها: جهادگر نمونه سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی جهاد دانشگاهی زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران محمد رستمی هدی فضائلی حامد حرم پناهی محبوبه حیدری لیلا احمدی


نظر شما :