رویداد توانمندسازی کوشا ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود

۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۵ کد : ۴۷۳۸۶ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۵۸۲
مدیر مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری رویداد توانمندسازی کوشا ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.
رویداد توانمندسازی کوشا ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، یاسر شریفی، با تأکید بر اهمیت توانمندسازی در حوزه کودکان و نوجوانان، عنوان کرد: به خاطر اینکه توانمندسازی کودکان و نوجوانان می‌تواند نقش مهمی در استقلال آن‌ها داشته باشد رویداد توانمندسازی کوشا ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رویداد سبب ارتقا مهارت‌هایی مانند اعتماد به نفس، تحمل سختی‌ها، حل مسائل، خلاقیت، هوش خلاق، رهبری، تیم سازی و کار گروهی می‌شود.

شریفی با اشاره به اینکه از اهداف رویداد کوشا این است که کودکان بتواند استعدادهای خود را پرورش بدهند و خط شکن و نوآور باشند، اظهار کرد: تمرکز این رویداد بر روی مهارت‌های نرم، تمرین‌های عملی، کار گروهی، شبکه‌سازی سالم و مؤثر در بین کودکان و نوجوان با اولویت روحیه کارآفرینی است.

وی اضافه کرد: این رویداد، کودکان و نوجوانان را به سمت پرسش گری، کشف محیط پیرامون، ایجاد استقلال و تقویت روحیه اعتماد به نفس تشویق می‌کند.

مدیر مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی استان قم بیان کرد: این رویداد یک ماهه برای دو گروه سنی کودک و نوجوان از سه شنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۸:۳۰ صبح در مجتمع ولایت قم آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: این رویداد با همکاری مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی استان قم، مرکز مشاوره شغلی و خدمات کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم و کمیته امداد امام خمینی (ره) قم برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: رویداد کوشا سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم یاسر شریفی


نظر شما :