در اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت از مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم تقدیر شد

۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۲ کد : ۴۵۰۱۷ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۷۳
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت تجلیل شد.
در اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت از مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت که در دانشگاه علمی و کاربردی قم برگزار شد از مرکز علمی و کاربردی هرند استان اصفهان، مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان قم، مرکز علمی و کاربردی شهرداری قزوین، مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم و مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۸ تهران غرب تقدیر به عمل آمد.

مرکز علمی و کاربردی مشکات ولایت استان البرز، مرکز علمی و کاربردی کیش استان هرمزگان، مرکز علمی و کاربردی بندرعباس شماره ۱ استان هرمزگان، مرکز علمی و کاربردی خانه کارگر تهران غرب، مرکز علمی و کاربردی گچساران استان کهلیویه‌وبویراحمد و مرکز علمی و کاربردی شهرداری ورامین تهران شرق نیز از برگزیدگان این جشنواره بودند.

همچنین مرکز علمی و کاربردی شماره ۲ استان ایلام و مرکز علمی و کاربردی صنایع غذایی شیرین عسل آذربایجان شرقی دو برگزیده دیگر جشنواره بودند.

در لوح سپاسی که به رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم تقدیم شد آمده است: 

به پاس زحمات خالصانه و تلاش های بی دریغ جنابعالی در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) در دانشگاه و کسب عنوان مرکز آموزش علمی کاربردی نمونه در برگزاری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد.

آرزوی توفیقات روز افزون شما را در احیاء بصیرتو معرفت قرآن و اهل بیت (ع) در سایه الطاف بی کران الهی مسئلت داریم.

همچنین در لوح سپاس دیگری که به مهندس محمد رستمی تقدیم شد آمده است:

با سلام و تقدیم احترام به پاس همکاری و تلاش‌های ارزشمند جناب‌عالی در برگزاری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی، با اهدای این لوح سپاس از زحمات جنابعلی در مدیریت کمیته هنری جشنواره صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. امید است لحظه لحظه ی خدمت به ساحت تابناک قرآن و عترت در دیوان حسنات شما ثبت و برکت زندگی دنیا و توشه عقبایتان باشد.

توفیق روز افزون خدمت به آستان قرآن و عترت و همراه با سلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مهربان مسئلت داریم.

 

لوح تقدیر رئیسس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم      تقدیر از محمد رستمی

کلید واژه ها: افتخارات محمد رستمی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم جشنواره


نظر شما :