معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران:

امکانات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران را در اختیار جهاد دانشگاهی می‌گذاریم

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۳ کد : ۴۳۴۱۸ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۰۰
معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم و دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در نشستی مشترک ضمن بررسی فعالیت های مشترک فرهنگی در سال های گذشته، با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها زمینه های فعالیت جدید را ارزیابی کردند.
امکانات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران را در اختیار جهاد دانشگاهی می‌گذاریم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران ضمن آشنایی با فعالیت های این نهاد انقلابی گفت: دانشگاه پردیس مجوعه عوامل نیروی انسانی و امکاناتی که دارد را در جهت بهبود وضعیت فرهنگی و آموزشی دانشجویان در اختیار جهاد دانشگاهی قرار می دهد.

حسن مهرنیا با بیان اینکه جهاددانشگاهی ظرفیت خوبی برای دانشگاه و دانشجویان است گفت: جهاد دانشگاهی باید به دانشجویان علی الخصوص دانشجویان تازه وارد معرفی شود، خدمات جهاد دانشگاهی باید به دانشجویان بطور مداوم اطلاع رسانی شود و دانشگاه در این مسیر امکانات موجو خود را در اختیار جهاد قرار خواهد داد.

وی با اشاره به سابقه حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاه افزود: دغدغه های جهاد دانشگاهی قابل تحسین و قابل استفاده برای دانشگاه و دانشجویان است لذا دانشکدگان فارابی مجموعه عوامل نیروی انسانی و امکاناتی را که دارد در جهت بهبود وضعیت فرهنگی و آموزشی دانشجویان در اختیار جهاد دانشگاهی می‌گذارد.

وی در پایان به حضور پررنگ و همه روزه جهاد دانشگاهی در دانشگاه تاکید کرد.

کلید واژه ها: پردیس فارابی دانشگاه تهران جهاد دانشگاهی شعبه پردیس فارابی دانشگاه تهران معاونت فرهنگی علی حسینی


نظر شما :