انتخاب مسیر درست و پایداری در راه هدف نتیجه ای مطلوب در پی خواهد شد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴ کد : ۴۳۳۳۰ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۸۶
دکتر نادری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم در اختتامیه رویداد طراحی کاراکتر و دیجیتال پینتینگ در مراکز درمان ناباروری، دست یافتن به نتیجه مطلوب را وابسته به انتخاب درست مسیر و پایداری در راه رسیدن به هدف دانست.
انتخاب مسیر درست و پایداری در راه هدف نتیجه ای مطلوب در پی خواهد شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، دکتر محمد حسن نادری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم در اختتامیه رویداد طراحی کاراکتر و دیجیتال پینتینگ در مراکز درمان ناباروری که در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شد، در ابتدا در پیش بودن عید فطر را پیشاپیش به تمامی حاضران تبریک گفت.

وی در ادامه از تلاش‌هایی که تاکنون انجام شده و همچنین از فعالیت ها و ارتباطات گسترده ای که آقای رستمی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی پیش بینی نموده تا رویداد به این مرحله برسد تشکر نمود.
نادری در ادامه از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی، هیات داوران و ایده پردازان و کسانی که در اجرائی شدن ایده ها در آینده کمک خواهند کرد تشکر و قدردانی نمود.

وی افزود: فعالیت هایی که صورت گرفت مطابق با یک نیاز مشخص بوده، موضوعی یا مشکلی  که در یک وضعیت عادی پرداختن به ابعاد آن به نتیجه ای واحد نمی رسد، اما  اگر در حالتی بررسی شود که از ابعاد مختلف بخواهیم به نتیجه برسیم انشالله که یک نتیجه مثبتی حاصل می شود، این استانداردها در استارت آپ های مختلف رعایت می شود، مساله ای خاص باید حل شود که حل آن الان مورد نیاز جامعه می باشد و این شناخت مساله و اینکه چه کسانی باید کمک کنند  خود نیز نیار به فکر دارد و چینش ابعاد مساله نیاز به زحمت و تلاش زیاد دارد و بعد از برگزاری رویداد کارهای زیادی جهت ادامه باقی می ماند تا ثمره و نتیجه آن برای کسانی که ایده ها را ارائه نمودند و هم برای حمایت کنندگان شیرینی از لحاظ مادی و معنوی داشته باشد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم ادامه داد: این اتفاق، اتفاق خوبی است که در دانشگاه جامع علمی کاربردی چند سالی است که شروع شده و مطابق با استانداردهای بین المللی است، و این اتقاف  در دانشگاه جامع علمی کاربردی اتفاقی نو و مبارک است.

وی ابراز امیدواری کرد، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم که در این زمینه ها فعال بوده و ۳ پیش رویداد و ۲ رویداد تا این مرحله به اجرا در آورده است، مرکز نوآوری آن با قوت به کار خود ادامه دهد.

نادری افزود: فعالیت ها نیاز به زمان دارند که به نتیجه مطلوب برسند و اگر مسیر درست باشد و پایداری در مسیر رسیدن به هدف باشد انشالله نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.
ایشان ابراز امیدواری کرد در آیند هم شاهد برگزاری چنین رویدادهایی باشیم، وی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم را از نمونه های خوب در حوزه نوآوری دانست که کارهای مرتب و منظمی انجام داده و پیگر فعالیت ها می باشد.

وی در پایان سخنان خود از حمایت های دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم تشکر و قدردانی نمود.

کلید واژه ها: علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دانشگاه علمی کاربردی واحد استان قم مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم رویداد مرکز درمان ناباروری


نظر شما :