فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی بسیار گسترده است

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۹ کد : ۴۳۰۰۰ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۲۱
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با بیان این که فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی قم بسیار گسترده است و در زمان محدود چند دقیقه‌ای نمی‌توان به طور کامل بیان کرد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم دعوت کرد جهت آشنایی با دستاوردهای علمی و خدمات تخصصی این واحد سازمانی از فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قم بازدید کند.
فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی بسیار گسترده است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم لیلا ناصرپور طی نشست دیدار رئیس جهاد دانشگاهی قم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: سیاست جهاد دانشگاهی قم بر این اساس است که درآمد حاصل شده از ارائه خدمات تخصصی صرف پیشرفت طرح های پژوهشی شود.

وی با اشاره به فعالیت بیست و دو ساله مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در استان قم گفت: یکی از مراکز خدمات تخصصی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی است که در سال 1378 در بیمارستان خرمی تحت نظر پژوهشگاه رویان فعالیت می کرد و با تشکیل جهاد د انشگاهی استان قم در سال 1381 فعالیت خود را با مدیریت و زیر نظر این واحد سازمانی ادامه داده است.

ناصرپور به همیاری جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات بیشتر به مردم استان اشاره کرد و ادامه داد: از سه سال پیش تا کنون که مرکز خدمات درمان ناباروی ریحانه فعالیت خود را آغاز کرده است همکاری خوبی با متخصصین این مرکز داشته ایم و تجربیات چندین ساله فعالیت درمانی خود را در اختیار همکاران خود در مرکز ریحانه قرار داده ایم و برای تعاملات و همکاری های بیشتر نیز آمادگی کامل داریم.

ناصرپور همچنین در خصوص فعالیت مرکز فوق تخصصی درمان ناباروی جهاد دانشگاهی استان قم و دانش و مهارت متخصصین این مرکز نیز توضیحاتی داد و مطالباتی در زمینه فعالیت های آتی این مرکز درمانی بیان کرد.

کلید واژه ها: دیدار درمان ناباروری مرکز درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم


نظر شما :