برگزاری مسابقه حفظ قرآن ویژه فرزندان اعضای جهاددانشگاهی قم

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۳ کد : ۴۲۸۷۲ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۳۳۶
مسابقه حفظ قرآن کریم به‌مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه فرزندان اعضای جهاددانشگاهی واحد استان قم با محوریت سوره‌های مبارکه قدر، عصر و شمس برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقه حفظ قرآن ویژه فرزندان اعضای جهاددانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مسابقه حفظ قرآن کریم به‌مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه فرزندان اعضای جهاددانشگاهی واحد استان قم به‌صورت ویدئویی با محوریت سوره‌های مبارکه قدر، عصر و شمس و با هدف ایجاد بستری مناسب به‌منظور انس و الفت جهادگران و خانواده محترم ایشان با قرآن کریم و مفاهیم والای آن، ارج نهادن به فعالیت‌های قرآنی و تشویق اعضای جهاد‌دانشگاهی و ایجاد حرکتی پویا و رو به رشد جهت ارتقای فرهنگ قرآنی کشور برگزار می‌شود.

فرزندان زیر ۱۰ سال اعضای جهاددانشگاهی قم با حفظ سوره‌های مبارکه قدر و عصر و فرزندان ۱۰ تا ۱۸ سال با حفظ سوره‍ای مبارکه قدر و شمس می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان تا ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) فرصت دارند فایل ویدئوی حفظ و قرائت سوره‌های ذکر شده همراه با ذکر مشخصات فردی خود را در پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۲۲۵۱۷۹۹۶  ارسال کنند.

حفظ کامل، روانخوانی، صحیح‌خوانی و زیباخوانی(لحن) شرکت‌کنندگان بررسی و پنج نفر از هر گروه سنی جهت شرکت در مراسم پایانی و دریافت جوایز پنج میلیون ریالی در پایان ماه مبارک رمضان انتخاب خواهند شد.

 

کلید واژه ها: روابط عمومی مسابقه


نظر شما :