نمایشگاه عکس "به رنگ خزان" برگزار شد

۰۶ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵ کد : ۴۲۷۸ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۷۲۱
به همت جهاد دانشگاهی واحد استان قم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه عکس گروهی "به رنگ خزان" در نگارخانه شهید آوینی برپا شد.
نمایشگاه عکس "به رنگ خزان" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم این نمایشگاه از آثار فراگیران دوره عکاسی مقدماتی که در مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار شد، برپا شده است.

در این نمایشگاه 9نفر از این فراگیران به صورت گروهی، نمایشگاهی از آثار خود را در زمینه عکس پائیزی، در معرض بازدید قرار داده اند.

فراگیران دوره عکاسی مقدماتی که پیش از این در مرکز آموزشی شماره یک جهاد دانشگاهی برگزار شد طی 24 ساعت، مباحث فنی و مقدماتی هنر عکاسی را آموختند و آثار عکس برخی از این فراگیران، قابلیت حضور در یک نمایشگاه عکاسی را پیدا کرد؛ بنابراین با یک کار گروهی، نمایشگاه "به رنگ خزان" شکل گرفت.

گفتنی است هدف از برگزاری این نمایشگاه ترغیب و تشویق علاقمندان به هنر عکاسی است و تمامی کسانی که در این دوره آموزشی عکاسی، شرکت کردند، علی رغم اینکه پیش از این در زمینه عکاسی، هیچ گونه آموزشی ندیده بودند، پس از گذراندن دوره 24 ساعته آموزش عکاسی، موفق به خلق آثاری شدند که قابلیت برگزاری یک نمایشگاه را پیدا کرد.

شایان ذکر است تعداد 30 اثر عکاسی، در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار گرفته است؛ نمایشگاه "به رنگ خزان" روز چهارشنبه، 6 دی ماه جاری، ساعت 11 ، آغاز به کار کرد و تا روز دوشنبه 10 دی ماه در نگارخانه "شهید آوینی" به آدرس، خیابان جمهوری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهت بازدید علاقمندان، دایر است. ساعت بازدید نیز، صبح ها 9 تا 13 و عصرها 16 تا 20، در نظر گرفته شده است. 

این نمایشگاه جزو اولین نمایشگاه هایی است که از آثار فراگیران دوره مقدماتی برپا شده است.

کلید واژه ها: دوره آموزشی عکاسی نمایشگاه هنر


نظر شما :