کتاب "اکولوژی صلح" توسط انتشارات جهاد دانشگاهی استان قم منتشر شد

۰۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۴ کد : ۴۱۶۹۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۶۴
"اکولوژی صلح: امنیت، پایداری، برابری، جنسیت و صلح" با نگرشی درخشان و دلپذیر به پرسشی پاسخ می‌دهد که انسان امروزی را بیش از هر زمان دیگری درمانده کرده است.
کتاب "اکولوژی صلح" توسط انتشارات جهاد دانشگاهی استان قم منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم کتاب "اکولوژی صلح" ترجمه شده‌ی مهدی کریمی در صفحات و خطوط خود نحوه تبدیل چالش تغییرات زیست محیطی به فوریتی برای دولت ها و ملت ها جهت صلح آفرینی را تشریح می کند.

مترجم کتاب "اکولوژی صلح" در گفتگویی بیان کرد: بر خلاف تفکر رایج در این حوزه که بر تغییرات زیست محیطی به عنوان عامل تنش و منازعه متمرکز است، کتاب حاضر به قلم پژوهش گران برجسته اکولوژی صلح نشان می‌دهد که بنا به ضرورت ناشی از تغییرات زیست محیطی و تهدید ‌جدی حیات بر روی زمین، این تهدیدات می‌توانند محرکی برای صلح آفرینی باشند.

وی ادامه داد: فصول مختلف این کتاب به موضوعات مختلفی مانند پیوند اکولوژی و صلح، گذار پایدار در جوامع جنگ زده، آموزش صلح آفرینی زیست محیطی و غیره می‌پردازد و به همین دلیل کتاب حاضر از لحاظ پوشش موضوعات مربوط به اکولوژی صلح منحصر بفرد است.

کریمی افزود: "اکولوژی صلح: امنیت، پایداری، برابری، جنسیت و صلح" نحوه درک و نگاه خواننده نسبت به تغییرات زیست محیطی و ارتباط آن با صلح و منازعه را دگرگون می‌کند.

گفتنی است کتاب "اکولوژی صلح: امنیت، پایداری، برابری، جنسیت و صلح" در 292 صفحه و با قیمت 450 هزار ریال در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.
 

کلید واژه ها: انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :