راهکارهای عملیاتی افزایش فروش و رفتار با مشتری، جدیدترین آموختههای مددجویان کمیته امداد قم
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم این رویداد در قالب دو وبینار و به صورت یک بسته مهارتی و هدفمند آموزشی، مهارتی طراحی و اجرا شد و مورد استقبال فراگیران کمیته امداد قرار گرفت.
شرکت کنندگان این رویداد در وبینار اول با مباحث مربوط به شناخت ارزش پیشنهادی، شناخت کامل مشتری، شناسایی مشکل و راه حلها و ایجاد مزیت های رقابتی و فواید آن، تکنیک های افزایش فروش، خدمات فروش مناسب محصولات، حفظ مشتری های فعلی، راهکارهای خرید بیشتر و خرید راحت و دسترسی سریعتر به محصول توسط مشتری، ارائه کوپن و مدل های تخفیفی، کمپین های فروش، تولید محتواهای جذاب و تبدیل مشتری به نیروی فروش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی آشنا شدند.
در دومین وبینار نیز شرکت کنندگان مباحث مربوط به اصول طلایی مشتری مداری، رفتار با مشتری، نیازسنجی مشتریان، زیباسازی محیط کاری مشتری، احترام به مشتری، فروش ارزش، نحوه برخورد با مشتریان ناراضی، افزایش سرعت پاسخگویی، نحوه برقراری ارتباط مداوم با مشتری، ایجاد احساس امنیت برای مشتری، تبدیل مشتری به مشتری وفادار را آموختند، سپس در ادامه وبینار شرکت کنندگان کسب وکارهای خود را معرفی و ایده های خود را بیان کردند و مشاوره های اختصاصی کسب و کار خود را دریافت کردند.
گفتنی است این رویداد که در ادامه سلسله رویدادهای مشترک مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی واحد استان قم و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد مورد استقبال 50 نفر از مددجویان این نهاد قرار گرفت.
نظر شما :