بازدید رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی از فعالیت‌های ستفای قم

۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۲ کد : ۴۰۴۹۱ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۵۷۱
دکتر بهروز بادکو به همراه جمعی از معاونین این سازمان از فعالیت‌های ستفا و سه تیم فناور بهزینو، ویستا جم و کار ریز مستقر در ستفا قم بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی از فعالیت‌های ستفای قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این برنامه که با حضور دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز همراه بود، وی ضمن تاکید بر تجاری سازی محصولات تولید شده توسط تیم پژوهشی جهاد دانشگاهی بر لزوم وجود کلین روم در این مرکز اشاره کرد.

وی وجود کلین روم در راستای انجام تحقیقات پژوهشی در حوزه سلول های بنیادین را امری لازم تلقی کرد و گفت: تاسیس کلین روم نیازمند هم افزایی و حمایت ارگان های مربوطه است.

در ادامه نیز دکتر یاسر شریفی مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی قم به تشکیل ۸۰ کارگاه آموزشی در حوزه دانش بنیان در این مرکز اشاره کرد.

وی همچنین انجام ۱۸ رویداد ایده پردازی توسط این سازمان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: تا کنون ۱۰ تفاهم نامه با دستگاه اجرایی در خصوص ارائه ی خدمات نوآورانه منعقد شده است.

وی همچنین از آمادگی این مرکز در خصوص جذب ایده های فناورانه در حوزه های سلامت فناوری اطلاعات و گردشگری خبر داد.

دکتر بادکو نیز در این دیدار توسعه فعالیت این فضای فناورانه در جهاد دانشگاهی را امری مهم در راستای پیشرفت علوم دانش بنیان تلقی کرد و فعالیت های این مجموعه را نیز مطلوب توصیف کرد.

گفتنی است در این برنامه تیم بهزینو با سرپرستی علی اکبر پورفرخی در خصوص پلت فرم تخصصی سلامت به تشریح نحوه تولید محتوا در این حوزه پرداخت.

همچنین تیم‌ کار ریز به سرپرستی علی رفیع پور در قالب پلت فرم خدماتی و مهارتی روش فعالیت خود را در انجام خدمات مجازی بیان کرد.

مسئول ویستا جم تیم سوم مستقر در این مرکز با سرپرستی امیر رضا حضائر نیز که در حوزه فعالیت تخصصی تخفیفات شغلی در حوزه های مختلف به تولید محتوای کسب و کار به مشغول است توضیحاتی در خصوص فعالیت های تیم خود ارایه کرد.

گفتنی است در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد روش‌های تجاری سازی محصولات فناورانه جهاد دانشگاهی نیز مورد بحث و تبادل نظر مسئولین جهاد دانشگاهی استان قم و سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی قرار گرفت.

کلید واژه ها: ستفا سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم مرکز نوآوری و شکوفایی (منش)


نظر شما :