مجموعه کتاب های آموزش زبان انگلیسی Eight منتشر شد

۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۰ کد : ۴۰۴۲ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۳۳۷۵
مجموعه کتاب های آموزش زبان انگلیسی Eight توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شد.
مجموعه کتاب های آموزش زبان انگلیسی Eight منتشر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، این مجموعه نخستین مجموعه کتاب بومی در زمینه آموزش زبان انگلیسی در کشور است و تولید محتوی این کتاب به  همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی و با محوریت جهاددانشگاهی واحد قزوین و مشارکت تعدادی از واحدهای جهاددانشگاهی از جمله جهاددانشگاهی واحد استان قم انجام شده است.

3 جلد از مجموع 8 جلد این مجموعه کتاب ها  همراه با پک های صوتی وتصویری تهیه شده و بقیه کتب در مراحل پایانی آماده سازی است.

این مجموعه فاخر آموزشی که با عنوان Eight و با هدف آموزش زبان انگلیسی به جوانان و بزرگسالان تولید شده است از نظر محتوای علمی، هویت فرهنگی، آراستگی و پیراستگی ظاهر و مشخصات گرافیکی، تنوع محصولات کمک آموزشی و تامین نیاز های فراگیران مسلمان در محیط EFL  بی نظیر است.

رویکردهای خلاقانه هنری، علمی و فرهنگی Eight، راهی نو در تالیف متون آموزش زبان خارجی گشوده است که می تواند برای کشورهای اسلامی و سایر کشورهایی که به لحاظ فرهنگی با ایران قرابت دارند، الگو باشد.

 گفتنی است، علاقه مندان برای تهیه این اثر می توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خیابان انقلاب - بین فلسطین و چهار راه ولیعصر- فروشگاه و نمایشگاه دائمی کتاب جهاد دانشگاهی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن : 02166487625 حاصل کنند.

کلید واژه ها: مرکز آموزش های تخصصی زبان های خارجی مرکز آموزشی شماره چهار


نظر شما :