سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم در دیدار با مدیرکل منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی استان بیان کرد:

مهارت افزایی و اشتغال پذیری شعار جهاد دانشگاهی قم در بحث آموزش است

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۳ کد : ۴۰۳۰۷ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۵۱
معاون فرهنگی و سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم به همراه مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان این واحد با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی استان قم با مدیرکل منابع انسانی این دفتر دیدار و گفتگو کرد.
مهارت افزایی و اشتغال پذیری شعار جهاد دانشگاهی قم در بحث آموزش است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در ابتدای این نشست، علی حسینی گزارشی از فعالیت های جهاد دانشگاهی ارائه کرد و با اشاره به شعار آموزشی جهاد دانشگاهی قم مبنی بر "مهارت افزایی و اشتغال پذیری" گفت: در جهاد دانشگاهی تعدادی از مشاغل آینده را پیشبینی کرده ایم و مهارت های لازم برای اشتغال آینده را آموزش می دهیم.

وی در ادامه به تشریح فعالیت مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی قم پرداخت و گفت: سه مرکز آموزشی تخصصی در استان قم در زمینه های زبان های خارجی، فناوری اطلاعات و فنی مهندسی و علوم انسانی و علوم پزشکی دوره های کوتاه مدت و مهارت محور برگزار می‌کنند.

حسینی به سابقه برگزاری دوره های ارزیابی ویژه مدیران در جهاد دانشگاهی اشاره کرد و آمادگی جهاد را برای برگزاری این دوره های ویژه در دفتر تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد.

در ادامه این نشست یاسر شریفی مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) استان قم نیز به شرح فعالیت های این سازمان و مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) جهاد دانشگاهی استان قم پرداخت و گفت: مهم ترین رسالت منش این است که به پرورش ایده و توانایی افراد بپردازد، برگزاری رویدادهای توانمندسازی و ایده پردازی نیز در کنار پرورش ایده های موجود به جذب ایده های جدید بسیار کمک می کند که از فعالیت های دیگر منش است.

مهندس رحیمی مدیرکل منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی نیز در این نشست به همکاری دیرینه با جهاد دانشگاهی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد همکاری های بیشتری توسط دو نهاد انجام و این رابطه تقویت شود.

وی از دوره های معرفی شده استقبال کرد و گفت: امیدوارم در مدات کوتاهی هماهنگی های لازم جهت عملیاتی کردن این دوره ها انجام شود تا هرچه سریعتر بتوانیم از محتوای ارزشمند آن بهره مند شویم.

در پایان این نشست مقرر شد تفاهم نامه همکاری در خصوص برگزاری دوره های آموزشی کارکنان و اعضای خانواده های دفتر تبلیغات اسلامی و نیز اجرای طرح ها و فعالیت های مشترک و توانمند سازی میان طرفین منعقد شود.

کلید واژه ها: دیدار دفتر تبلیغات اسلامی استان قم


نظر شما :