بازدید معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از نمایشگاه توانمندی‌ها طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم

۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۳ کد : ۴۰۰۶۰ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۱۳۳
دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به همراه جمعی از مدیران این نهاد از نمایشگاه توانمندی‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  استان قم بازدید و ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های انجام شده در این طرح، بر رفع موانع این تولیدکننده ها در اخذ تسهیلات و مجوزات کسب وکار ایجاد فضاهای کسب وکار در استان تأکید کرد.
بازدید معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از نمایشگاه توانمندی‌ها طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این بازدید صدیقه صدیق تقی‌زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، نرجس نیازمند عضو شورای اسلامی شهر قم، محسن سلطانی مجری استانی طرح بنیاد برکت قم و محمود تقی پور مدیر سازمان فنی و حرفه ای استان قم و نمایندگان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم نیز حضور داشتند.

همچنین در حاشیه این بازدید مسئولین استانی و کشوری صحبت‌ها و مشکلات کارآفرینان حاضر در نمایشگاه را شنیدند و با موانع موجود در مسیر تولید و کسب و کار ایشان آشنا شدند و ابراز امیدواری کردند که با طرح‌های ویژه دولت در حمایت از کسب و کارها رونق بیشتری به اشتغال کشور بازگردد.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاد دانشگاهی در 31 استان در حال برگزاری است.


نظر شما :