فرصت ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۰ کد : ۳۹۱۶۹ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۷۱
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم گفت: به منظور مساعدت برای ثبت نام متقاضیانی که تا کنون نتوانسته اند نسبت به ثبت نام در مراکز علمی کاربردی ثبت نام نمایند فرصت پذیرش در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم نیز تمدید شد.
فرصت ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، محمد رستمی افزود: متقاضیان شرکت در مقاطع کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای مراکز علمی کاربردی تا پایان روز چهارشنبه یکم دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند و بدون شرکت در آزمون ورودی تحصیلات خود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: رشته های برنامه نویسی تحت وب، موشن گرافیک، عکاسی تبلیغاتی، فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک و شبکه های کامپیوتری در مقطع کارشناسی و رشته های های عکاسی، انیمیشن، مترجمی زبان انگلیسی، گرافیک، مدیریت کسب و کار، حسابداری، نرم‌افزار-برنامه‌سازی و اینترنت و شبکه در مقطع کاردانی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم ارائه می‌شود.

رستمی بیان کرد: اعطای تسهیلات قرض الحسنه دانشجویی، تقسیط شهریه، اشتغال محور بودن رشته ها و برخورداری از مرکز نوآوری و شکوفایی طراحی و بسته بندی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و ورود بدون کنکور، از محاسن ادامه تحصیل در این مرکز شمرده می شود.

وی همچنین گفت: علاقه مندان به ثبت نام در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02532852552 تماس بگیرند، به وبسایت Mahersho.iastjd.ac.ir مراجعه کنند و یا در محل این مرکز واقع در بلوار الغدیر، بین کوچه ۲۱ و ۲۳، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم، حضور یابند.
 

کلید واژه ها: علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم ثبت نام


نظر شما :