تعاونی چرم دوزی مشاغل خانگی تشکیل می‌شود

۰۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰ کد : ۳۸۳۳۱ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۴۵
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم در استان قم مدیر اجرایی این طرح ملی در استان قم به همراه رئیس اداره تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نشستی با تولید کننده محصولات چرم در قم زمینه تشکیل تعاونی چرم دوزی مشاغل خانگی را بررسی کردند.
تعاونی چرم دوزی مشاغل خانگی تشکیل می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این بازدید یاسر شریفی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم به ارائه مورادی در خصوص ظرفیت های شبکه سازی و مزیت هایی که شبکه سازی می تواند برای متقاضیان و پیشرانان داشته باشد در این طرح مطالبی مطرح کرد و در ادامه و نیز ضرورت تشکیل تعاونی های مشاغل خانگی پرداخت.

در ادامه حبیب کبیری رئیس اداره تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم نیز توضیحاتی در خصوص مزیت های شرکت های تعاونی به ویژه شرکت های تأمین نیاز پرداخت و نحوه راه اندازی این شرکت ها را شرح داد. و مشاوره های لازم در خصوص ایجاد شرکت تعاونی مشاغل خانگی در این حوزه صورت گرفت.

لازم به ذکر است آقای موسی زاده به عنوان پیشران چرم دوزی با تجربه چندین ساله در این رسته در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم فعالیت دارند.

در پایان بازدید صورت گرفته مقرر شد شرکت تعاونی تأمین نیاز در حوزه صنایع چرم با مدیریت پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم آقای موسی زاده تشکیل گردد.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و توسط جهاد دانشگاهی در حال اجرا می باشد.

کلید واژه ها: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم طرح مشاغل خانگی


نظر شما :