توجه به اهمیت بازاریابی کلید موفقیت کسب‌وکارهاست

۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۹ کد : ۳۷۹۷۲ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۸۰۹
هفتمین وبینار از سلسله وبینارهای رویداد بانوی کارآفرین با عنوان "بازاریابی و فروش" با هدف توانمندسازی و آشنایی با ایده پردازی علاقمندان به حوزه کسب وکار برگزار شد.
توجه به اهمیت بازاریابی کلید موفقیت کسب‌وکارهاست

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد ولیا بیدگلی در این وبینار به اهمیت بازاریابی و فروش در کسب وکارها پرداخت و گفت: اساسی ترین رکن یک کسب وکار بخش بازار و فروش است.

دکتر ولیا بیدگلی ادامه داد: توجه و نگرش درست به اهمیت بازاریابی و فروش در کسب و کارها کلید موفقیت کسب و کارها در دنیای بازاریابی و فروش امروزی است.

در ادامه ولیابیدگلی به مباحث مربوط به معرفی مدل های بازاریابی، انواع بازاریابی در حوزه پوشاک، نیازسنجی بازار پوشاک، مقایسه بازاریابی درونگرا و برونگرا، بازاردیجیتال؛ ابزارهای فناوری دیجیتال در بازاریابی و فروش پرداخت را شرح داد.

شایان ذکر است رویداد بانوی کارآفرین در حوزه پوشاک در استان قم به صورت مشترک توسط کمیته امداد قم و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی در حال برگزاری می باشد و علاقمندان می توانند ایده های خود را تا تاریخ 20 آبان ماه به دبیرخانه رویداد به آدرس https://formaloo.com/banookaridea ارسال نمایند.

کلید واژه ها: بانوی کارآفرین رویداد وبینار


نظر شما :