برای اولین بار در جهاددانشگاهی واحد استان قم برگزار خواهدشد:

دوره آموزشی تربیت نیروی پذیرش در آزمایشگاه تشخیص طبی

۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵ کد : ۳۷۶۷ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۴۹۵۴
اولین دوره آموزشی تربیت نیروی پذیرش در آزمایشگاه تشخیص طبی در مرکز آموزش های تخصصی علوم پزشکی جهاددانشگاهی استان قم در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
دوره آموزشی تربیت نیروی پذیرش در آزمایشگاه تشخیص طبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم این دوره آموزشی 56 ساعت، شامل 46 ساعت آموزش تئوری و 10 ساعت آموزش عملی به طول خواهد انجامید.

با توجه به حجم بالای کاری نیروهای مستقر در آزمایشگاه ها و طولانی بودن زمان لازم برای رسیدگی به کلیه امور آزمایشگاهی، کاهش میزان خطا و مشکلات موجود در آزمایشگاه و ارائه بهترین خدمات به مراجعین، مرکز آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی نسبت به تدوین و اجرای دوره آموزشی تربیت نیروی پذیرش در آزمایشگاه های تشخیص طبی اقدام نموده است.

از جمله وظایف نیروهای آموزش دیده در این دوره ها می‌توان به انجام موارد مربوط به پذیرش بیمار، بررسی و وارسی برگه های آزمایشگاهی، مراقبت از بیماران به هنگام نمونه‌گیری، اجرای دستور کار مسئول بخش آزمایشگاهی، همکاری با همکاران جهت جمع آوری نمونه ها، آشنایی و تسلط به CPR یا همان احیای قلبی ریوی اشاره نمود.

شایان ذکر است، این دوره آموزشی روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 16 تا 20 و پنجشنبه ها از ساعت 13 الی 15:30 در محل مرکز آموزش های تخصصی علوم پزشکی واقع در خیابان شهید فاطمی نبش کوچه 20 برگزار خواهد شد.

گفتنی است فراگیران این دوره پس از قبولی در آزمون پایانی گواهینامه معتبر جهاددانشگاهی را دریافت خواهند کرد.

متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن37748632 تماس حاصل نمایند و برای ثبت نام آنلاین به وبسایت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان قم به نشانی www.31654.ir مراجعه فرمایند.
 

کلید واژه ها: دوره آموزشی مرکز آموزش های تخصصی علوم پزشکی


نظر شما :