مهمترین ویژگی یک کارآفرین، همگام شدن با تکنولوژی روز است

۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۳ کد : ۳۷۵۵۴ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۴۱۷
چهارمین وبینار از سلسله وبینارهای رویداد بانوی کارآفرین با عنوان "معرفی نرم افزارهای طراحی و تولید پوشاک" با هدف توانمندسازی و آشنایی با ایده پردازی علاقمندان حوزه پوشاک برگزار شد.
مهمترین ویژگی یک کارآفرین، همگام شدن با تکنولوژی روز است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، نگار کاظمی اسفه مدرس این کارگاه در توضیحات خود دورنمایی از وضعیت پوشش و تولید پارچه و پوشاک های تولید شده از زمان قدیم تا کنون را ارائه کرد و گفت: یکی از مهمترین ویژگی های یک فرد کارآفرین، همگام شدن با دانش و تکنولوژی روز در کسب و کار است.

کاظمی اسفه گفت: ضروری  است که در دنیای امروز تولیدکنندگان حوزه پوشاک با استفاده از نرم افزارهای حوزه طراحی آشنا شوند، چرا که استفاده از نرم افزارهای حوزه طراحی و تولید پوشاک مزایای زیای دارد و افزایش سرعت در انجام کارهای تولید، صرفه جویی در زمان تولید، جلوگیری از دورریز مثلا پارچه یا چرم، جلوگیری از هدر رفت سرمایه و تنوع در محصولات از جمله آن مزایا است.

در ادامه وبینار کاظمی به ارائه مطالبی در خصوص نحوه چیدمان قطعات مختلف الگو در نرم افزار، ترسیم الگو در نرم افزار پرداخت و نرم افزارهای Marvelous Designer، Clo3D، Optitex، Gerber، Gemini را به عنوان نرم افزارهای برتر در حوزه طراحی و تولید پوشاک معرفی نمود و در خصوص نحوه کار با این نرم افزارها و نیز کاربردهای آنها در حوزه پوشاک مباحثی را بیان کرد.

 شایان ذکر است رویداد بانوی کارآفرین در حوزه پوشاک در استان قم به صورت مشترک توسط کمیته امداد قم و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی در حال برگزاری است و علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را تا تاریخ 20 آبان ماه به دبیرخانه رویداد به آدرس https://formaloo.com/banookaridea ارسال نمایند.

همچنین ثبت نام در وبینارهای آموزشی رایگان این رویداد از طریق آدرس https://formaloo.com/banookarwb   برای عموم میسر است

کلید واژه ها: سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم بانوی کارآفرین کمیته امداد امام خمینی (ره)


نظر شما :