تحقیقات بازار از مهمترین شاخص‌های راه‌اندازی کسب‌‎وکار است

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۳ کد : ۳۷۳۹۹ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۷۹۵
سومین وبینار از سلسله وبینارهای رویداد بانوی کارآفرین با عنوان "مدل راه اندازی کسب و کار" با هدف توانمندسازی و  آشنایی با ایده پردازی علاقمندان به حوزه کسب وکار برگزار شد.
تحقیقات بازار از مهمترین شاخص‌های راه‌اندازی کسب‌‎وکار است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محسن سلطانی در این وبینار به معرفی صنعت پوشاک پرداخت و گفت: شکل و فرم لباس در هر کشوری تابع فرهنگ آن کشور است. مد و لباس یکی از المان‌های  مهم و تأثیرگذار در زمینه مسائل فرهنگی است که تأثیر بسزایی در پیشرفت فرهنگ و اقتصاد هر کشوری اعمال می‌کند.

سلطانی افزود: طراحان داخلی پوشاک باید با الگوهای جدید و تلفیق با پوشش‌های زیبای مناطق مختلف کشور به تولید مدهای جدید لباس منطبق با ریشه‌های غنی فرهنگی در کشور اقدام نمایند.

سلطانی اضافه کرد: برای راه اندازی یک کسب و کار به ویژه در حوزه پوشاک که از تنوع بالایی برخوردار است کارآفرینان باید به طور کامل تحقیقات بازار را پیش ببرند و در مرحله بعد نسبت به جایگاه خود در بازار تصمیم بگیرند.

سلطانی گفت: متقاضیانی که در حال راه اندازی یک کسب و کار هستند باید برنامه مالی مشخص و مدونی داشته باشند و چشم انداز چندساله برای کار خود در نظر بگیرند و همه جوانب را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: یکی از مهمترین بخش‌ها در هر کسب و کاری تدوین استراتژی بازاریابی و ثبت برند است و باید هر فردی بازار هدف کسب و کار خود را مشخص نماید تا بتواند به موفقیت در کسب و کارش برسد.

در پایان سلطانی: یک کسب وکار موفق را به عنوان الگو معرفی و مراحل راه اندازی این کسب و کار را تشریح کرد.

شایان ذکر است رویداد بانوی کارآفرین در حوزه پوشاک در استان قم به صورت مشترک توسط کمیته امداد قم و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی در حال برگزاری است و علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را تا تاریخ 20 آبان ماه به دبیرخانه رویداد به آدرس https://formaloo.com/banookaridea ارسال نمایند.

همچنین ثبت نام در وبینارهای آموزشی رایگان این رویداد از طریق آدرس https://formaloo.com/banookarwb  برای عموم میسر است.

کلید واژه ها: رویداد بانوی کارآفرین


نظر شما :