هشتاد و هشتمین دوره تربیت مربی مهد کودک خاتمه یافت

۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۹ کد : ۳۶۹۶ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۳۰۲۰
آزمون پایانی هشتاد و هشتمین دوره تربیت مربی مهد کودک امروز چهارشنبه ۱۴ آذرماه بصورت آنلاین در مرکز فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.
هشتاد و هشتمین دوره تربیت مربی مهد کودک خاتمه یافت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم دوره های تربیت مربی مهدکودک با هدف تامین نیروی متخصص و کارآمد مهد های کودک تحت نظر سازمان بهزیستی با همکاری این سازمان در سطح کشور برگزار در حال برگزاری است.

این دوره آموزشی که از سال 1386 دراستان قم برگزار می شود تا کنون 88 بار تکرار شده است و در این مدت حدود 2500 نفر آموزش های مربی گری مهد های کودک را دریافت کرده اند.

شایان ذکر است در دوره آموزشی تربیت مربی مهدهای کودک آموزش های نظری و عملی شامل روانشناسی رشد، شیوه های قصه گویی به کودکان، بیماری های شایع کودکان و ... در 120 ساعت به فراگیران ارائه می شود.

فراگیران پس از گذراندن آموزش های نظری و عملی، برای تکمیل دوره آموزشی در مهدهای کودک زیرنظر سازمان بهزیستی 30 ساعت کارورزی خواهند کرد که پس از اتمام دوره و ارائه گزارش پایان کارورزی گواهینامه اتمام دوره آموزشی مربی گری مهدکودک را دریافت خواهند کرد. 

فراگیران دوره تربیت مربی مهدکودک با دریافت گواهینامه جهاددانشگاهی می‌توانند در مهدکودک های زیر نظر سازمان بهزیستی مشغول به کار شوند.

علاقه مندان به شرکت در دوره های تربیت مربی و مدیر مهدکودک برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مرکز آموزش های تخصصی شماره یک جهاددانشگاهی نبش کوچه 49 خیابان 19 دی مراجعه فرمایند و یا با شماره گیری 37759143 با کارشناسان این مرکز آموزشی ارتباط برقرار نمایند.

کلید واژه ها: دوره آموزشی مربی مهد کودک تربیت مربی مهد کودک سازمان بهزیستی مهارت محور اشتغال


نظر شما :