کارآفرین حوزه قالی بافی با دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی در استان قم تفاهم نامه همکاری امضا کرد

۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۶ کد : ۳۶۶۰۴ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۸۵۶
در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم در جهاد دانشگاهی با پیشران قالی بافی تفاهم نامه همکاری منعقد شد
کارآفرین حوزه قالی بافی با دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی در استان قم تفاهم نامه همکاری امضا کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم جلسه همکاری و هم اندیشی با "آقای عباس خدابنده لو" پیشران حوزه قالی بافی در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم، در محل دبیرخانه این طرح برگزار شد.

عباس خدابنده لو پیشران حوزه قالی بافی در جلسه همکاری و هم اندیشی که با در محل دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم برگزار شد ضمن آگاهی از جزئیات طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و فازاهای اجرایی آن، در خصوص همکاری های مشترک آعلام آمادگی کرد.

در ادامه جلسه اهداف مشترک پیشران و نیز طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم بررسی و موراد مورد تفاهم مشخص شد.

در پایان این نشست، تفاهم نامه ای میان طرفین منعقد شد که در آن مباحثی همچون مشاوره های عمومی و تخصصی، آموزش های مهارتی و توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی، اتصال به بازار و سفارشی سازی محصولات و حمایت ها و مزیت‌های طرح مشاغل خانگی قید شده بود.

 همچنین شبکه سازی و افزایش همکاری بین فعالین این بخش، همکاری در استانداردسازی محصولات متقاضیان توسط پیشران در چهارچوب الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی نیز از جمله تعهدات دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی در استان قم است که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، توسط جهاد دانشگاهی در 31 استان کشور در حال اجرا است.

کلید واژه ها: طرح مشاغل خانگی


نظر شما :