فرایندها و نحوه اخذ مجوز فراورده های طبیعی و سنتی در کارگاه مجازی آموزش داده شد

۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۲ کد : ۳۶۴۷۵ تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۸۴۲
وبینار آموزشی نحوه اخذ مجوز فرآورده های طبیعی و سنتی از سازمان غذا و دارو به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم و مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی قم روز یکشنبه ۱۱ مهرماه به صورت برخط برگزار شد.
فرایندها و نحوه اخذ مجوز فراورده های طبیعی و سنتی در کارگاه مجازی آموزش داده شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر هدی ابوالحسنی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مدرس این کارگاه مجازی، در ارایه خود به مباحثی از جمله معرفی سازمان غذا و دارو و معرفی اداره فرآورده های طبیعی و نیز معرفی سامانه اخذ مجوز و فرآیندهای دریافت آن در سامانه غذا و دارو پرداخت.

دانشیار گروه فارماکولوژی دانشگاه علوم پزشکی قم در مباحث خود فهرست ممنوعیات، دستورالعمل ها، شیوه نامه ها، چک لیست های مربوط به اخذ مجوز، ضوابط و قوانین مربوط به اخذ مجوز و مدارکی که موردنیاز مراحل اخذ مجوز می باشد را شرح داد و گفت: برای اخذ مجوز محصول فرآورده های طبیعی و سنتی به سامانه غذا و دارو شرکت های باید در ابتدا به سامانه غذا و دارو مراجعه و فرم درخواست را به همراه مدارک موردنیاز ارسال کنند و منتظر ابلاغ و ایرادات وارده باشند. سپس بعد از اعمال اصلاحات طرح وارد کمیسیون مربوطه می شود و در صورتیکه رأی موافق کسب کند پس از بررسی و اخذ مدارک تکمیلی از قبیل پرسشنامه های IRC مجوز صادر خواهد شد.

ابولحسنی در پایان گفت: فهرست منابع و مراجع فرآورده های طبیعی و سنتی مورد تأیید سازمان غذا و دارو در پیوست های سامانه این سازمان موجود است و صاحبین کسب وکار می توانند جهت اطلاع و بهره برداری از آن اطلاعات به این سامانه مراجعه نمایند.

گفتنی است این وبینار از سلسله برنامه های مشترک مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم است که به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: وبینار سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه علوم پزشکی


نظر شما :