رئیس جهاد دانشگاهی استان قم از فعالیت های جهاد دانشگاهی واحد استان مرکزی بازدید کرد

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۳ کد : ۳۵۷۵۶ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۳۷
روسای واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی استان قم و استان مرکزی در حاشیه بازدید جهادگران قمی از فعالیت های جهادگرانه در استان مرکزی در خصوص توسعه همکاری های مشترک گفتگو کردند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان قم از فعالیت های جهاد دانشگاهی واحد استان مرکزی بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری رئیس این واحد با حضور در اراک، ضمن بازدید از توانمندی های واحد استان مرکزی بر توسعه همکاری های فی مابین تاکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی جهاد دانشگاهی واحد استان مرکزی در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه درمانی و پژوهشی، افزود: تجارب همکاران واحد استان مرکزی در حوزه های آزمایشگاهی و درمانی می تواند به کمک واحدهای سازمانی این نهاد بیاید.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در این نشست ضمن معرفی ظرفیت های این واحد، اظهار کرد: رویکرد مهم جهاد دانشگاهی استان مرکزی بهره مندی از فناوری و بومی کردن آن است که در این زمینه از واحدهای پیشرو در کشور است.

وی تصریح کرد: در بخش درمان برنامه توسعه ای دنبال شده و مراکزی همچون کلینیک دیابت، مرکز ترمیم زخم، مرکز کاردرمانی، مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک راه اندازی شده است و خدمات تخصصی به مراجعه کنندگان عرضه می کنند.

غفاری زاده با اشاره به راه‌اندازی کلینیک تخصصی دیابت، یادآورشد: زیرساخت‌های این کلینیک فراهم شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان مرکزی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این واحد تبدیل شدن به یک مجموعه شتاب دهنده در استان است، خاطرنشان کرد: هدف این است که جهاد دانشگاهی به شاخص و ملاکی برای شتاب دهندگی در استان بدل شود.

گفتنی است؛ در پایان این نشست دکتر حیدری و هیات همراه از ظرفیت های مجموعه جهاد دانشگاهی واحد استان مرکزی، آزمایشگاه جامع جهاد دانشگاهی و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این واحد بازدید کردند.


نظر شما :