نتایج آزمایشات تشخیصی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی آنلاین اعلام می‌شود

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰ کد : ۳۵۴۷۴ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۹۷۹
امکان مشاهده و چاپ پاسخ آزمایشات تشخیص طبی و آنالیز اسپرم با مراجعه به وبسایت مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم و ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی فراهم شد.
نتایج آزمایشات تشخیصی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی آنلاین اعلام می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مراجعین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این واحد از این پس می توانند با مراجعه به وبسایت این مرکز و ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی به پاسخ تمام آزمایشات تشخیص طبی و آزمایش آنالیز اسپرم که در این مرکز انجام داده‌اند دسترسی داشته باشند.

همچنین در این سامانه با انتخاب خدمت درخواستی و ماه شمسی شیفت حضور متخصصین جهت نوبت گیری به مراجعین نمایش داده می شود و انتخاب زمان ویزیت و پزشک متخصص موردنظر با سهولت بیشتری انجام می شود.

برای ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری لازم است مراجعین با ورود به وبسایت این مرکز روی عبارت "نوبت دهی اینترنتی" کلیک کنند و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که بعد از مراجعه به مرکز درمان ناباروری از طریق پیامک دریافت کرده اند وارد سامانه شوند همچنین شهروندانی که تا کنون به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم مراجعه نکرده باشند می توانند با کلیک روی دکمه ثبت نام و ثبت مشخصات خود وارد سامانه نوبت دهی اینترنتی شوند.

شایان ذکر است مراجعینی که رمز عبور خود را فراموش کرده باشند در صورتی که در ثبت نام اولیه شماره همراه خود را به درستی وارد کرده باشند می توانند با فشردن دکمه "دریافت کلمه عبور" و وارد کردن کدملی ثبت شده در سیستم رمز عبور تازه ای از طریق پیامک دریافت کنند.

گفتنی است نتایج آزمایشات همچون گذشته بصورت فیزیکی و چاپ شده نیز در اختیار مراجعین مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت.
 

کلید واژه ها: مرکز درمان ناباروری


نظر شما :

مهدی عبدی ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۱
عالی بود