برگزیدگان مسابقات "ندای غدیر" و "عکس یادگاری" معرفی شدند

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۷ کد : ۳۴۹۴۱ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۶۸
برندگان مسابقه کتابخوانی "ندای غدیر" و مسابقه عکاسی "عکس یادگاری" که در ایام گرامیداشت سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی برگزار شد مشخص شدند.
برگزیدگان مسابقات "ندای غدیر" و "عکس یادگاری" معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم آقای مجید سلیمی کرامت و خانم زهرا حسینی از اعضا و خانواده‌های جهاد دانشگاهی و آقای معین عظیمی و خانم فاطمه کفیری از دانشجویان عضو سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به عنوان برندگان مسابقه کتابخوانی "ندای غدیر" معرفی شدند و آقایان ابوالفضل امیدواریان و محمدجواد رحیمیان‌محقق جوایز مسابقه عکاسی "عکس یادگاری" را از آن خود کردند.

مسابقه کتابخوانی ندای غدیر به مناسبت عید سعید غدیر خم در ایام گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی از ساعت 10 تا 18 روز سه شنبه 12 مرداد ماه به صورت مجازی برگزار شد و 14 نفر در این مسابقه به رقابت پرداختند.

کتاب غدیر در شعاع خورشید نوشته حجت‌الاسلام رضاعلی عزیزی که به عنوان منبع سوالات این مسابقه کتابخوانی معرفی شده بود در انتشارات زائر رضوی به چاپ رسیده است و در ۲۵ صفحه به موضوعاتی همچون «غدیر روز شکوفایی ارزش‌ها»، «غدیر روز آرامش» و «غدیر و مهرورزی»، «پیام‌های غدیر» و «میثاق با ولایت» پرداخته است.

مسابقه عکاسی عکس یادگاری نیز با هدف به تصویر کشیدن همبستگی اعضای جهاد دانشگاهی و احساس تعلق جهادگران به این نهاد انقلابی برگزار شد و از بین 15 اثر ثبت شده در دبیرخانه این مسابقه دو اثر به عنوان اثر برگزیده مشخص و معرفی شدند.

گفتنی است در انتخاب آثار برگزیده شاخص هایی نظیر حضور فعال و پرمعنای جهادگر، نظم تصویر، نمایش عملکرد شغلی جهادگر در لحظه ثبت عکس و کیفیت اثر با توجه به معیارهای فنی عکاسی مورد توجه قرار گرفته است. شرکت کنندگان این مسابقه تا پایان روز شنبه 16 مرداد ماه فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

کلید واژه ها: مسابقه مسابقه کتابخوانی روابط عمومی سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی


نظر شما :