آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی برگزار شد

۰۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۲ کد : ۳۳۷۳۶ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۲۹۳
مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی با ۲۶۱ شرکت کننده با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، توسط جهاد دانشگاهی قم خبر داد.
آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم علی حسینی در این خصوص گفت: این آزمون بطور همزمان در سراسر کشور با ۱۱۵۰۰ شرکت‌کننده روز جمعه، ۱ مردادماه  از ساعت ۹ تا ۱۱ در دانشگاه مفید برگزار شد.

 وی با بیان اینکه طبق با هماهنگی ستاد استانی کرونا با رعایت الزامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در چینش صندلی‌ها و گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل در محل برگزاری آزمون انجام شده است افزود: به دنبال ابلاغ برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی به جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، جهاد دانشگاهی واحد استان قم در کنار سایر مراکز آزمون استانی جهاد دانشگاهی به عنوان ‌مجری آزمون تدابیر لازم را برای اجرای آن در شرایط حساس شیوع بیماری کرونا اندیشیده و تمام پروتکل ها و اصول بهداشتی  بطور کامل رعایت کرده است.

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به اینکه از حضور داوطلبان بدون ماسک در محل آزمون ممانعت به عمل آمده، تاکید کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا مطابق دستورالعمل های صادره از داوطلبان درخواست شد از آوردن هرگونه وسایل اضافی مانند موبایل، کیف و... خودداری کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: آزمون از ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۱ مردادماه به‌صورت هم‌زمان برگزار و نتایج آن، از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

کلید واژه ها: مرکز آزمون آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش


نظر شما :