رئیس جهاد دانشگاهی قم از رئیس دانشکده دندانپزشکی تقدیر کرد

۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۱ کد : ۳۳۲۲۰ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۳۷۵
دکتر محمد حیدری در آیین تجلیل از رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم حفظ وحراست از ارزش‌های علمی و فرهنگی و سازمانی را در گرو تلاش دلسوزانه ی انسان‌هایی دانست که روح و فکرشان سرشار از عشق به سرزمین ، دین و ملیتشان است.
رئیس جهاد دانشگاهی قم از رئیس دانشکده دندانپزشکی تقدیر کرد

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با تقدیر از دانشکده دندانپزشکی استان قم، هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت محور را اعتلا و ارتقای فعالیت‌های علمی بیان کرد و گفت حفظ و تقویت سرمایه‌های انسانی و توانمند کشور از رسالت‌های جهاد دانشگاهی است و این نهاد انقلابی همراهی سایر نهاد‌های علمی کشور را در انجام این رسالت ارج می‌نهد.

وی در ادامه سربلندی هرچه بیشتر ایران عزیز، اقتدار هرچه شکوهمند تر نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقلال هرچه پرغرورتر جوانان برومند کشور را افق دیدگاه جهاد دانشگاهی در برنامه ریزی واجرای فعالیت‌های علمی و فرهنگی برشمرد و مساعدت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم در برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت محور را قدمی در مسیر چشم انداز کشور، باقیات الصالحات مسئولین دانشکده دندانپزشکی و اساتید این دوره‌ها بیان کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی استان قم نیز حضور رئیس جهاد دانشگاهی استان قم را در این دانشکده مغتنم شمرد و گفت: دوره‌های تربیت دستیار کنار دندانپزشک و تعمیر و نگهداری از تجهیزات دندانپزشکی که توسط جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است از جمله دوره‌هایی است که حقیقتا برای توانمند سازی جوانان استان و کمک به اشتغال برگزار می‌شود و دانشجویان باید قدر برگزاری چنین دوره‌های ارزنده ای را بدانند.

دکتر محمد مهدی زاده گفت: اساتید این دوره‌های آموزشی صرفا برای همین نیت کمک به اشتغال در کلاس حاضر می‌شوند و انگیزه ای جز خدمت به دانشجویان و جوانان کشور ندارند و در تلاشند با آموزش دانش و مهارت به علاقه مندان دوره‌های علوم دندانپزشکی سطح برخورداری مردم از خدمات این حوزه و سطح رفاه و اشتغال استان را ارتقا دهند.

وی ادامه داد: خوب است در این کلاس هایی که برای دستیار دندانپزشک برگزار می‌شود ترتیبی اتخاذ کنید که فراگیران بیش از پیش قدر زحمات استادان را بدانند و گمان نکنند استادی که در کلاس حاضر شده برای شهریه ای است که پرداخت می‌کنند.

علی حسینی معاون فرهنگی و سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم در برگزاری دوره هایی آموزشی این حوزه در جهاد دانشگاهی گفت: نگاه ما به مقوله آموزش در جهاد دانشگاهی به آینده و مهارت‌های مورد نیاز آن زمان معطوف است.

وی ادامه داد: در تلاشیم اشتغال پذیری فراگیران دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی را افزایش دهیم تا راحت تر جذب بازار کار شوند، به همین منظور در حوزه فنی مهندسی نقشه راه دانشجویان و فراگیران این حرفه را پیشبینی کرده ایم، شروع و پایان مراحلی را که یک فرد باید طی کند تا به شغل مورد نظر خود دست یابد در نظر گرفته ایم و دوره‌های آموزشی مورد نیاز را برای توانمند سازی و مهارت افزایی فراگیران تدوین کرده ایم.

حسینی با اشاره به آمادگی جهاد دانشگاهی برای برگزاری دوره‌های مورد نیاز نهادهای علمی و دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: اگر دوره یا کارگاهی در نظر دارید که می‌تواند به داشجویان دانشکده دندانپزشکی و یا سایر دانشجویان دانشگاه‌های استان کمک کند به جهاد دانشگاهی اعلام کنید تا با اجرای آن قدم دیگری جهت توانمند سازی جوانان برداریم.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم به معرفی سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی پرداخت و گفت: با گسترش ویروس کرونا سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفت، این سامانه بطوری طراحی شده است که نیازی به نرم افزار خاصی برای استفاده ندارد و کار با آن برای کاربر بسیار ساده و روان است.

وی افزود: این سامانه می‌تواند در اختیار اساتید دانشکده دندانپزشکی نیز قرار گیرد تا سمینارهای مجازی یا کلاس‌های درس برخط را در این بستر برگزار کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی به فعالیت فرهنگی این نهاد نیز اشاره کرد و گفت: در خصوص بحث‌های فرهنگی و خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) و مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) نیز مطالبی هست که در صورت تمایل دانشکده دندانپزشکی قم می‌توانیم در نشستی با حضور مدیران و حتی دانشجویان این دانشکده ارائه کنیم.

کلید واژه ها: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان قم جهاد دانشگاهی مرکز آموزش های تخصصی علوم پزشکی


نظر شما :