اولین کسب‌وکارها در منش جهاد دانشگاهی مستقر می‌شوند

۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۹ کد : ۳۲۳۴۵ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۸۰
سه گروه صاحب ایده کسب و کار روز دوشنبه ۳۱ خردادماه در اولین نشست شورای پذیرش مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم "منش" ایده های خود را ارائه کردند و پس از تجمیع ارای هیئت داوران، هر سه گروه برای استقرار در منش پذیرفته شدند.
اولین کسب‌وکارها در منش جهاد دانشگاهی مستقر می‌شوند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گروه مرسا به نمایندگی علی‌اکبر پورفرخی با ایده راه اندازی پلتفرم و شبکه انتشار ویدیویی با بیشترین امتیاز، گروه کارریز به نمایندگی محمدحسین رفیع‌پور با ایده ارائه خدمات آنلاین در بستر اینترنت و اپلیکیشن به عنوان رتبه دوم و گروه ویستاجم به نمایندگی امیررضا حضائر با ایده تاسیس شرکت تبلیغاتی، تخفیفاتی با امتیاز کافی برای استقرار در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی قم "منش" پذیرفته شدند.

انتشار فراخوان جذب ایده، برگزاری سه رویداد صنعت کفش، خانه تا کارخانه و اکسیر و چندین وبینار در حوزه مهارت افزایی و توانمند سازی از جمله برنامه هایی است که ایده های برتر از دل آن برای بررسی و پذیرش در مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) جهاد دانشگاهی انتخاب شدند.

مشاوره های عمومی و تخصصی، بهره مندی از دوره‌های آموزشی ویژه، افزایش مهارت و توانمند سازی، بهره مندی از فضای اشتراکی مرکز نوآوری و شتابدهی، بهره‌مندی از تجهیزات و امکانات جهاد دانشگاهی، معرفی کسب و کار در استان، بهره مندی از تجارب متخصصان در طراحی و توسعه محصول، بهره مندی از مساعدت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی "ستفا" در تجاری سازی محصول و بهره مندی از مساعدت منش در جذب تسهیلات مالی از جمله مزایای پذیرش و عضویت صاحبان ایده و کسب و کار در مراکز نوآوری و شتابدهی است.

گفتنی است محور تمرکز مراکز نوآوری و شتابدهی پرورش و توسعه ایده های کسب و کار است، در حالی که پارک های علم و فناوری بر پرورش و توسعه محصولات تمرکز دارند.

کلید واژه ها: مرکز نوآوری و شکوفایی (منش)


نظر شما :