دیدار رؤسای واحد های سازمانی جهاددانشگاهی قم و یزد

۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۲ کد : ۳۱۸۷ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۷۹۲
دکتر محدی باصولی رئیس جهاددانشگاهی سازمان یزد روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور در ساختمان مرکزی جهاددانشگاهی واحد استان قم با دکتر محمد حیدری رئیس این واحد دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رؤسای واحد های سازمانی جهاددانشگاهی قم و یزد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم در این دیدار دو طرف به بیان ظرفیت های همکاری مشترک بین دو واحد سازمانی پرداختند.

دکتر محمد حیدری در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به جهادگران استان یزد بیان کرد: استان های قم و یزد شباهت های زیادی در اقلیم و فرهنگ مردم دارند و این تشابهات اقلیمی و فرهنگی میتواند زمینه ساز همکاری های مشترک واحد های سازمانی قم و یزد باشد.

رئیس جهاددانشگاهی استان قم به برخی فعالیت های قابل اجرا بین دو واحد سازمانی اشاره کرد و گفت: در قم این آمادگی را داریم تمام زمینه های فعالیت جهاددانشگاهی سازمان یزد را پوشش دهیم تا مردم شریف این شهر نیز از خدمات ارزنده جهادگران یزدی بهره مند شوند.

دکتر مهدی باصولی نیز در ادامه این دیدار با اشاره به ظرفیت های مختلف همکاری افزود: با وجود پیش قدم بودن یزد در زمینه درمان ناباروری در سال های گذشته اکنون شاهد موفقیت چشم گیر متخصصین جهادگر قمی در این زمینه هستیم و این باعث مباهات است.

وی گفت: امید داریم موارد مورد بحث در این نشست در دیدار آتی به سرانجام برسد و همکاری های گسترده دو واحد سازمانی بطور رسمی آغاز شود.

کلید واژه ها: همکاری با جهاد جهاددانشگاهی سازمان یزد


نظر شما :