مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم بسترساز آزمون‎‌های غیرحضوری سایر مراکز

۰۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۰ کد : ۳۱۴۱۱ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۴۲
۶۶۰ آزمون میان ترم مراکز آموزش علمی کاربردی استان قم به صورت برخط در سامانه آزمون‌های غیرحضوری جهاد دانشگاهی برگزار شد.
مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم بسترساز آزمون‎‌های غیرحضوری سایر مراکز

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، در شرایطی که برگزاری آزمون‌های میان ترم دانشگاه ها بصورت حضوری میسر نیست 8 مرکز علمی کاربردی استان توانستند آزمون‌های میان‌ترم گروه‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر و کشاورزی خود را در 15 روز در بستر سامانه آزمون‌های غیر حضوری جهاد دانشگاهی برگزار کنند.

برگزاری 660 آزمون میان‌ترم در شرایطی انجام شد که کارشناسان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آموزش های لازم برای برگزاری آزمون‌ها را به کارشناسان سایر مراکز علمی کاربردی استان ارائه دادند و حضور 1800 دانشجو در سامانه آزمون جهاد دانشگاهی را پشتیبانی کردند.

مدت پاسخگویی برای هر آزمون به طور میانگین 30 دقیقه برنامه ریزی و بیش از 330 ساعت آزمون توسط ۸ مرکز آموزش علمی و کاربردی در استان قم برگزار شد.

گفتنی است باتوجه به این که آزمون‌های پایان‌ترم دانشگاه‌ها نیز همانند آزمون میان‌ترم به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، برگزاری آزمون های میان ترم ضمن ارزیابی مستمر برای اساتید، فرصتی برای دانشجویان به خصوص دانشجویان تازه‌وارد است تا با سامانه آزمون‌های غیرحضوری آشنا شوند، این آشنایی می‌تواند اضطراب آزمون دهنده را تا حد قابل قبولی کاهش دهد.

کلید واژه ها: علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :