پیوند خدمات بانک رسالت و جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال

۰۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۴ کد : ۳۱۰۵۰ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۲۸
مدیرشعب بانک قرض الحسنه رسالت در استان قم روز شنبه یکم خردادماه به همراه جمعی از مدیران با رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی واحد استان قم دیدار کرد.
پیوند خدمات بانک رسالت و جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم رضا باقری رنجبر در این دیدار شرحی از امکانات و نحوه ارائه خدمات بانک رسالت بیان کرد و از اقدامات این بانک در خصوص ارائه تسهیلات به شهروندان گزارشی ارائه داد.

وی با بیان این که برای حمایت از کسب و کارهای نوپا و کمک به توسعه اشتغال در کشور تجهیزات مورد نیاز کسب و کارها را تهیه می کنیم و در قالب تسهیلات بانکی به متقاضیان تحویل می دهیم گفت: در صورتی که فرد متقاضی کسب و کار نیازی به تجهیزات نداشته باشد و به دنبال بازار کار باشد شرکت واسطی که در بانک فعالیت می کند بازار فروش محصولات تولید کننده را تامین می کند و در سود تولید شریک می شود.

باقری رنجبر با تاکید بر این که سهم مشارکت بانک در فروش محصولات تولید کنندگان تنها 20% از سود تولید است گفت: در حال حاضر در دو زمینه دامداری و پوشاک آماده همکاری با کسب و کارهای نوپایی هستیم که توان فروش محصولات خود را ندارند.

رئیس بانک رسالت استان قم افزود: خیرین با افتتاح حساب و اختصاص اعتبار حساب خود به توسعه کسب و کار و کارآفرینی این امکان را به بانک رسالت می دهند تا با ارائه تسهیلات و تامین تجهیزات مورد نیاز متقاضیان، در زمینه توسعه اشتغال در کشور خدمت کند

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در این دیدار گفت: جهاد دانشگاهی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به فازهای نهایی طرح یعنی مرحله اتصال به بازار متقاضیان رسیده است با توجه به این که بانک رسالت در زمینه توسعه کسب و کار و کارآفرینی اقدامات شایسته‌ای انجام داده و ظرفیت مناسبی در این زمینه دارد، هم افزایی  و پیوند خدمات دو مجموعه می تواند برای ارائه خدمات بهتر به متقاضیان کسب و کار بسیار مفید باشد.

دکتر محمد حیدری افزود: جهاد دانشگاهی می تواند آموزش کارکنان و خانواده های بانک رسالت را پوشش دهد و در خصوص آزمایشات تشخیص طبی و درمان‌های حوزه زنان و نازایی با بانک رسالت همکاری داشته باشد.

حیدری در ادامه گفت: به مدد جهاد دانشگاهی و توسعه مراکز درمان ناباروری در کشور و انتقال دانش پزشکی و فنی این نوع خدمات به مراکز خصوصی و دولتی توسط این نهاد، ایران جزو ده کشور برتر در حوزه خدمات درمان ناباروری است، بطوری که باعث رونق گردشگری سلامت و جذب گردشگران خارجی مسلمان و غیرمسلمان به کشور شده است و با کمک به فرزندآوری به استحکام خانواده‌های ایرانی کمک می‌کند.

 

کلید واژه ها: دیدار نشست بانک رسالت


نظر شما :