گسترش همکاری های مشترک جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۱ کد : ۳۰۹۳۹ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۲۸
رئیس، معاون و مدیران جهاد دانشگاهی واحد استان قم روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم دیدار و گفتگو کردند.
گسترش همکاری های مشترک جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری در این دیدار با بیان ظرفیت ها و توانمندی های جهاد دانشگاهی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال، آمادگی این واحد را برای همکاری های بیشتر با اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد.

علی حسینی، نماینده تام الاختیار رئیس در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیزدر این نشست گزارشی از وضعیت فعالیت های مشترکی که در سال 1399 اجرا شد ارائه داد و طرح و برنامه های معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم را در سال جدید بیان کرد.

یاسر شریفی مدیر شعبه سازمان تجاری سازی اشتغال و دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی استان قم و دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم نیز در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به ارائه گزارشی از پیشرفت فازهای اجرایی طرح مشاغل خانگی پرداخت و گفت: تا کنون 350 نفر به بازار کار متصل شده اند و برخی دوره ها و کارگاه های توانمندسازی در خردادماه برگزار خواهد شد و فرایند اتصال به بازار متقاضیان ادامه خواهد یافت.

مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم نیز در این نشست از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی ابراز رضایت کرد و گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی، علمی و تخصصی در کشور شناخته می شود و باعث افتخار است که فعالیت ها و پروژه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز توسط این نهاد علمی و تخصصی اجرا می‌شود.

وی در ادامه از اجرای سایر پروژه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با مشارکت جهاد دانشگاهی استان ابراز خرسندی کرد و افزود: این اداره کل آمادگی گسترش همکاری های مشترک با جهاد دانشگاهی را دارد.

کلید واژه ها: تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح مشاغل خانگی


نظر شما :