بررسی زمینه های همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی

در حوزه شتابدهی و رشد شرکت‌های فناور استان
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۸ کد : ۳۰۷۸۲ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۸۲۵
مدیران مراکز "فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی استان قم"، "رشد دانشگاه علوم پزشکی استان قم" و "نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی واحد استان قم" در نشستی زمینه های فعالیت مشترک را بررسی کردند.
بررسی زمینه های همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در ابتدای این نشست دکتر یاسر شریفی به تشریح فعالیت های مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم پرداخت و گفت: برنامه های مرکز نوآوری در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی، تجاری سازی، فناوری و رشد تیم های فناور مرکز طراحی شده است و در قالب های متنوع برگزار می شود و در این مسیر همکاری مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی می تواند باعث هم افزایی و ارتقای کمی و کیفی این فعالیت ها شود.

در ادامه جلسه دکتر کوهپایی مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گفت: هر زمانی که جهاد دانشگاهی در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته دستاوردهای مناسبی حاصل شده است.

دکتر کوهپایی گفت: امیدواریم در اجرای برنامه های مشترک بتوانیم با مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم اقدامات مناسبی انجام دهیم.

گفتنی است در این جلسه اجرای برنامه صندلی تجربه در حوزه فناوری اطلاعات سلامت، نشست های علمی تخصصی، وبینار تکنوکلاب سلامت و نیز برگزاری رویداد ایده پردازی در نیمه دوم سال  مورد بحث و بررسی قرارگرفت و در فهرست فعالیت های مشترک جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان قم قرار گرفت.

کلید واژه ها: مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) دانشگاه علوم پزشکی جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه علوم پزشکی


نظر شما :