گروه جهادی چرخ زندگی و کانون خیریه بازنسشتگان فرهنگیان همکاران جدید طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۱ کد : ۳۰۶۷۱ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۵۲۱
مدیر دفتر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی شعبه قم و نمایندگان گروه جهادی چرخ زندگی و کانون خیریه بازنسشتگان فرهنگیان زمینه های همکاری در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را بررسی کردند.
گروه جهادی چرخ زندگی و کانون خیریه بازنسشتگان فرهنگیان همکاران جدید طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم یاسر شریفی در تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: این طرح در سه فاز آمایش منطقه‌ای استان و توانمندسازی و اتصال به بازار در حال انجام می‌باشد و متقاضیان مشاغل خانگی در استان قم در 14 رسته شغلی به بازار متصل خواهند شد.

شریفی ادامه داد: در این طرح همکاری و هم افزایی با خیرین، گروه‌های جهادی و کارآفرینان قطعا می‌تواند دستاوردهای خوبی برای متقاضیان این طرح ایجاد کند.

شهبازی مدیرگروه جهادی چرخ زندگی نیز در این نشست گفت: متقاضیانی که در گروه جهادی چرخ زندگی عضو می‌شوند ابتدا اهلیت سنجی و سپس حمایت می‌شنود و تسهیلات و یا تجهیزات مورد نیاز برای فعالیت در اختیار آنها قرارداده می‌شود.

شهبازی ادامه داد: این گروه جهادی آمادگی دارد با توجه به اقدامات مناسبی که جهاد دانشگاهی در طرح توسعه مشاغل خانگی انجام داده است همکاری خوبی با این نهاد داشته باشد.

گایینی مسئول خیرین کانون بازنشستگان فرهنگیان استان قم نیز در این دیدار گفت: امیدواریم بتوانیم جهت حمایت از بازنشستگان فرهنگی و اعضای خانواده آنها در حوزه توانمندسازی این عزیزان قدم برداریم لذا با توجه به سابقه‌ای که جهاد دانشگاهی در این حوزه دارد امیدواریم بتوانیم هم افزایی خوبی در این زمینه داشته باشیم.

گایینی افزود: این کانون در حوزه توانمندسازی اعضا و اشتغال و نیز تسهیلات می‌تواند از اعضای کانون حمایت کند.

در پایان این نشست مقرر شد تفاهم نامه‌ای در حوزه توانمندسازی اعضا و استفاده از ظرفیت کانون خیرین و گروه جهادی چرخ زندگی با جهاد دانشگاهی در جهت منافع مشترک و در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تنظیم و منعقد ‌شود تا همکاری‌های کارآفرینانه این سه نهاد سر بگیرد.

گفتنی است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی و با اجرای جهاد دانشگاهی در 31 استان در حال اجرا است.

کلید واژه ها: طرح مشاغل خانگی


نظر شما :