آغاز ثبت نام دوره تخصصی آشنایی با اختلالات شخصیت، قبل و بعد از ازدواج

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۵ کد : ۳۰۶۶۴ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۸۴۵
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: دوره آموزشی تخصصی آشنایی با اختلالات شخصیت در قبل و بعد از ازدواج و تاثیر آن در روابط زناشویی خردادماه ۱۴۰۰ بر اساس رویکرد طرحواره درمانی برگزار خواهد شد.
آغاز ثبت نام دوره تخصصی آشنایی با اختلالات شخصیت، قبل و بعد از ازدواج

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم لیلا ناصرپور در گفتگویی با اشاره به محتوای غنی این دوره آموزشی گفت: سرفصل های دوره آموزشی آشنایی با اختلالات شخصیت بر اساس DSM-5 ارائه می شود و از جمله این سروصل ها می‌توان اختلال شخصیت پارانوئید، اختلال شخصیت اسکیزوئید و اختلال شخصیت اسکیزوتایپی را نام برد.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: مدرس این دوره حسن رحمانی شمس دانشجوی دکترای تخصصی روانشناسی، از مربیان نمونه ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸انجمن ازدواج و خانواده کشور است و برگزاری بیش از ۲۸هزار ساعت زوج درمانی ؛ رواندرمانی و آموزش مهارت‌های زندگی در دانشگاه های کشور را در کارنامه خود دارد.

ناصرپور زمان برگزاری دوره آموزشی آشنایی با اختلالات شخصیت در قبل و بعد از ازدواج را ساعت 9 تا 17 روزهای جمعه خردادماه پیشبینی کرد و تاکید کرد: پس از اتمام دوره گواهی معتبر مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی به شرکت کنندگان دوره تقدیم خواهد شد.

وی در پایان با معرفی هادی خورسند به عنوان مسئول مستقیم برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی مرکز مشاوره و روانشناسی جهاد دانشگاهی شماره تماس 09196658345 را برای مشاوره و ثبت نام متقاضیان شرکت در این دوره اعلام کرد.

 

کلید واژه ها: مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی هادی خورسند


نظر شما :