وبینار آشنایی با کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی برگزار شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۶ کد : ۳۰۵۵۷ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۶۹۲
کارگاه آموزشی آشنایی با کسب درآمد از شبکه های اجتماعی شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه به صورت آنلاین از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی "امجد" برگزار شد.
وبینار آشنایی با کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مهدی بافرانی مدرس این کارگاه آموزشی مجازی با بیان این که در یک بازار باید به نکات مختلفی توجه داشت و به موضوعات مختلفی مسلط بود افزود: کنترل مشتریان و افزایش رضایت مشریان و بازار هدف و حضور رقبا و فضای مجازی باعث میشود که بازاریابی دیجیتال امروزه اهمیت داشته باشد.

بافرانی در ادامه به مباحث دیگری از جمله  اصول مارکتینگ، مفاهیم 4p،4c،4e ، بازاریابی دیجیتال، نحوه معرفی محوصل در شبکه‌های اجتماعی، اهمیت بازاریابی دیجیتال، اهمیت برندسازی، رضایت مشتریان و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پرداخت و فراگیران دوره را با این مباحث آشنا کرد.

در پایان وبینار فراگیران طرح پرسش کردند و مدرس دوره پا ارائه پاسخ های کاربردی و بررسی صفحات مجازی کسب و کارهای موفق و ناموفق به سوالات فراگیران پاسخ داد.

شایان ذکر است این وبینار از سلسله وبینارهای مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم بود که هر هفته به صورت موضوعی برگزار می‌شود. این وبینار با همکاری سازمان دانشجویان شعبه قم برگزار شد.

کلید واژه ها: وبینار


نظر شما :