پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم‌ و استاد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۴ کد : ۳۰۳۰۳ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۱۴
دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و ایام گرامی داشت مقام معلم‌ و استاد پیامی صادر کرد.
پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت مقام  معلم‌ و استاد

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و ایام گرامی داشت مقام  معلم‌ و استاد پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی متن پیام دکتر حمیدرضا طیبی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
آموزش و تربیت، شریان حیاتی تداوم پیشرفت کشور و از بایسته‌های هندسه‌ی انقلاب است؛ بدون شک استقلال، شکوفایی، اقتدار دانش‌بنیان و سربلندی و تعالی ملت بزرگ ایران در هر برهه و مرحله‌ای مرهون تعلیم و تعلم باورمندانه معلمان و اساتیدی است که به‌خوبی جایگاه و نقش بی‌بدیل خود را شناخته و در این مسیر مقدس برای جبران عقب‌ماندگی‌ها جهاد کرده‌اند. 

اینجانب به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت، روز معلم، به روح بلند و ملکوتی متفکر شهید استاد مرتضی مطهری(ره) که حاصل عمر امام عزیزمان بود، سلام و درود می‌فرستم و این روز بزرگ و نماد اندیشه و عمل الهی در راه نشر آگاهی، دانش و پرورش انسان‌های باورمند و مؤثر برای اسلام، انقلاب و کشور را گرامی می‌دارم. 

به مدد گفتار نورانی وحی که فرمود "و یزکیهم و یعلمهم الکتاب والحکمه" به مقام رفیع و تلاش ارزشمند اساتید و معلمان سربلند میهن اسلامی آفرین می‌گویم و به‌ویژه به اساتید عزیزی که در سطوح مختلف آموزش‌های آکادمیک و تخصصی جهاددانشگاهی در شرایط خاص و سخت همه‌گیری ویروس منحوس کرونا با تلاش دلسوزانه مضاعف و ابتکار مشغول به فعالیت هستند خدا قوت عرض می کنم و برای همه آنها عافیت و سربلندی مسألت می نمایم.

حمیدرضا طیبی
12 اردیبهشت ماه 1400

کلید واژه ها: پیام پیام رئیس جهاددانشگاهی


نظر شما :