به مناسبت روز ملی منابع انسانی صورت گرفت:

تقدیر رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم از اداره امور اداری و عمومی/اهدای صد و بیست شاخه گل سرخ به جهادگران

۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۱ کد : ۲۹۷۶۸ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۸۳
در روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه به مناسبت روز ملی منابع انسانی توسط کارکنان اداره امور اداری و عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم به هر یک از اعضای این واحد یک شاخه گل سرخ اهدا شد.
تقدیر رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم از اداره امور اداری و عمومی/اهدای صد و بیست شاخه گل سرخ به جهادگران

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری روز چهارشنبه 25 فروردین ماه در نشست صمیمی به مناسبت روز ملی منابع انسانی این روز را به اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان قم به ویژه کارکنان اداره امور اداری و عمومی تبریک گفت و برای این جهادگران آرزوی موفقیت کرد.

وی با بیان این که اصل توانایی یک سازمان بر اساس توانایی منابع انسانی آن سازمان است، گفت: همه چیز از انگیزه نیروی انسانی، توانمندی، خواسته‌ها و استعدادهای آن نشأت می‌گیرد و مدیران سازمان‌ها باید با ایجاد رضایت شغلی و انگیزه در کارکنان خود زمینه پیشرفت سازمان را مهیا کنند.

دکتر حیدری با بیان این که در گذشته آدم‌ها را اجیر می‌دانستند به این معنی که شخص باید هر کاری را انجام دهد، گفت: انسان شان بسیار بالاتری دارد و در تمام دنیا موضوع نیروی انسانی نسبت به سایر منابع یک سازمان اهمیت ویژه‌تری دارد.

حیدری به کرامت انسانی اشاره کرد و گفت: انسان همین که انسان است شخصیت و احترام دارد و هر فرد بنا به روحیات خود شخصیت ویژه خودش را بدست می‌آورد.

وی ادامه داد: در ایران نیز سازمان‌ها نحوه جذب و مدیریت منابع انسانی خود را خوب بررسی می‌کنند چرا که سازمانی بهینه است و بهتر به هدف می‌رسد که با در نظر گرفتن کرامت انسانی به منابع انسانی خود به چشم سرمایه‌ای مترقی نگاه کند نه هزینه.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم با تاکید بر این که در جهاد دانشگاهی سهم نیروی انسانی در نیل به اهداف خیلی بیشتر از دستگاه های کشور است، گفت: متاسفانه در گذشته بعضا در جهاد دانشگاهی نیروی انسانی برای منابع دیگر سازمان فدا شده است تا سایر منابع سازمان توسعه یابند.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی استان قم گفت: در جهاد دانشگاهی نباید به نیروی انسانی به چشم ابزاری برای رسیدن به اهداف نگاه کرد چرا که هدف اصلی جهاد دانشگاهی پرورش و اعتلای همین نیروهای جهادگر است تا به تبع توسعه روحیه خدمت در جامعه توسط این افراد، توسعه و سازندگی در کشور تبلور کند.

وی با ابراز امیدواری به سامان گرفتن اقتصاد کشور گفت: با رونق گرفتن اقتصاد کشور رویکرد سازمان‌ها به اعتلای اخلاق حرفه‌ای و شکوفایی استعدادهای منابع انسانی تغییر جهت خواهد داد و این امر می‌تواند شتاب توسعه کشور را دو چندان کند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم اعضای اداره امور اداری و عمومی این واحد را خطاب قرار داد و گفت: شاید فعالیت شما ارتباط مستقیمی با خدمات جهاد دانشگاهی نداشته باشد، اما کار شما باعث می شود که این خدمات به موقع و با انگیزه بهتر انجام شود و کارکنان حس کنند اگر کاری می‌کنند و زحمتی را متقبل می‌شوند کسانی هستند که منافع ایشان را در نظر دارند.

وی با تاکید بری این که نگاه مدیران و کارشناسان دستگاه ها باید به حل مسائل و رفع مشکلات باشد گفت: در اداره امور اداری و امور مالی و دیگر اداراتی که بعضی سازمان‌ها دارند با سخت‌گیری و بهانه‌گیری به گونه‌ای عمل می‌شود که عملا آن رسالتی که دارند پوشیده می‌شود در حالی که آن اداره برای رسالتی تشکیل شده و ما برای همان رسالت در آن اداره کار می‌کنیم.

دکتر محمد حیدری با تشکر از مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی اعضای امور اداری جهاد دانشگاهی استان قم بر ضرورت استمرار و افزایش دقت مدیران ستادی برای حفظ و حراست از حقوق کارکنان واحد تاکید کرد و گفت: وظایفی که بر عهده ماست باید به درستی و به موقع انجام شود.

با قدردانی از زحمات کارکنان اداره امور اداری و عمومی واحد گفت: به شما خسته نباشید می گویم، گاهی در بعضی روزها به ویژه در زمان اراه گزارش کارکرد کارکنان و سایر گزارشات کارتان خیلی اضافه می شود و امیدوارم خداوند نیت و کار خوبتان را قبول کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم در پایان این نشست تقدیرنامه ای به کارکنان اداره امور اداری و عمومی اهدا کرد که متن آن به شرح زیر است:


حیاتی ترین و ارزشمندترین رکن هر سازمان، منابع انسانی آن است که در صورت بهره‌گیری صحیح از توانمندی‌های  این منابع، می‌توان قوت‌های درونی و فرصت‌های برونی را به بهترین شکل به خدمت سازمان در آورد.

امید است اداره امور اداری و عمومی واحد مسیر پر افتخار خدمت رسانی در راستای وظایف سازمانی را برای مجموعه جهاد دانشگاهی واحد استان قم با توجه بیش از  پیش به حوزه منابع انسانی، استفاده بهینه از توانمندی‌های نهفته جهادگران و با بازنگری در رویکردهای جاری و بهره‌گیری از رویکردهای نوآورانه با هدف ارتقای بهره‌وری منابع انسانی مسیر تعالی سازمان را طی نماید. 

در این روز فردایی روشن و پر از موفقیت و سربلندی را برایتان آرزو می‌کنم و به بهانه 25 فروردین ماه، روز منابع انسانی ناب ترین مراتب سپاس و احترام خود را به پاس کوشش‌های بی دریغ جنابعالی در زمینه پیشبرد امور در محیط کار تقدیم می‌دارم.

                                                                                                                                   دکتر محمد حیدری
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم

 

 

 

 

کلید واژه ها: امور اداری و عمومی تقدیرنامه


نظر شما :